Miks pitää olla sellasia v-mäisiä ihmisiä joiden pitää päästä sanomaan mielipiteensä kaikesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
vaikka se saattais loukata jotain.. Aargh! Minut on ainakin opetettu siihen että kenenkään omia ratkaisuja ei pitäis mennä arvostelemaan, ellei nyt kyseessä ole oikeasti sellanen asia jolla voi elämänsä tai muiden elämän pilata (esim. viinan käyttö tms.) Mutta mä en vaan käsitä sellasia jotka on sanomassa joka ikisestä asiasta jotain negatiivista ja vielä sellaseen loukkaavaan sävyyn, en kestä :headwall: Ja vielä kun olis pakko sellasen ihmisen kanssa yrittää tulla toimeen ja ainoa siinä suhteessa joka yrittää olen minä. Mielistellä pitäis ettei tuu kränää.

Niinpä ja yleensä nämä ihmiset sanovat olevansa tosi vahvoja tyyppejä, koska uskaltavat sanoa toisille mitä tahansa päin naamaa. Minusta nämä ovat heikkoja, koska eivät uskalla sanoa mitään hyvää toiselle koskaan.

On todella epäsivistynyttä käytöstä sellainen arvostelu ja kiusa.

Mie taas ihmettelen sellaisia, jotka eivät osaa ottaa negatiivista palautetta vastaan. Kaikki otetaan hirveenä syyttelynä ja moittimisena. Ja sitten aletaan syytellä toista tyyliin "sinäkin silloin kerran teit näin, et voi nyt sanoa mulle tosta noin" jne...

noh, kun ihmiset sattuu nyt vaan olemaan erilaisia ja olishan se hienoa jos kaikki osaisi olla hienotunteisia, mutta maailma olisi silloin aika tylsä paikka, vai mitä!? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie taas ihmettelen sellaisia, jotka eivät osaa ottaa negatiivista palautetta vastaan. Kaikki otetaan hirveenä syyttelynä ja moittimisena. Ja sitten aletaan syytellä toista tyyliin "sinäkin silloin kerran teit näin, et voi nyt sanoa mulle tosta noin" jne...

Niin no kyllä mä osaan ottaa negatiivista palautetta vastaan sillon ku siihen on mun mielestä aihetta, mutta että kaikesta pitää vääntää jotain, se mua vituttaa niin maan perkuleesti. ja siis semmonen toisten asioihin puuttuminen on rasittavaa, en mäkään sano muille miten toisten pitäis olla ja elää.

Mun mies on just tuollanen,kaikkeen sekaantuu ja sanoo mielipiteensä.Eikä aina kauniilla tavalla,siitä voisi loukkaantua vaikkei hän pahalla tarkoitakkaan.Ja kova arvostelemaan toisten elämäntapoja |O Välillä mua oikein hävettää :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

Niin no kyllä mä osaan ottaa negatiivista palautetta vastaan sillon ku siihen on mun mielestä aihetta, mutta että kaikesta pitää vääntää jotain, se mua vituttaa niin maan perkuleesti. ja siis semmonen toisten asioihin puuttuminen on rasittavaa, en mäkään sano muille miten toisten pitäis olla ja elää.

voithan joskus kokeilla sanoa sille veetilijalle jotain päin näköa sen elämäntyylistä =) katso mikä on reaktio, kun ei ole tottunut sinun suustasi kuulemaan elämänohjeita! ehkä menee luu kurkkuun=)

Alkuperäinen kirjoittaja totta:
Niinpä ja yleensä nämä ihmiset sanovat olevansa tosi vahvoja tyyppejä, koska uskaltavat sanoa toisille mitä tahansa päin naamaa. Minusta nämä ovat heikkoja, koska eivät uskalla sanoa mitään hyvää toiselle koskaan.

On todella epäsivistynyttä käytöstä sellainen arvostelu ja kiusa.

Juuh, mua huvittaa suunnattomasti, kun yksi tällainen tuttavani vielä julistaa jokaisen mahdollisen tilaisuuden tullen, että hän on niin kovin voimakas persoona. Tekisi mieli sanoa, että lähinnä säälittävä ja koominen persoona... Mutta ap:n tavoin minut on opetettu siihen, ettei ihan joka tilanteessa tarvitse sitä omaa leipäläpeään avata.

Alkuperäinen kirjoittaja testaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:

voithan joskus kokeilla sanoa sille veetilijalle jotain päin näköa sen elämäntyylistä =) katso mikä on reaktio, kun ei ole tottunut sinun suustasi kuulemaan elämänohjeita! ehkä menee luu kurkkuun=)

Minä taidan olla liian huono olemaan ilkeä kellekkään päin naamaa :ashamed:

Yhteistyössä