Miks on semmosia ihmisiä joille ei millään keksi joululahjaa?

jonka sais vielä siedettävällä rahasummalla |O |O joka hiton vuosi sama homma, omalle isälle lahjan osto on vaikeinta maailmassa. Sillä on kaikkea ja mitä sillä ei ole, mulla ei oo siihen varaa :D Ärsyttävää :kieh:

vaimoke
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Sanoppa se. Mun mies on tommonen. Tänään se onneksi teki mulle listan mitä sille voi ostaa :D Paras lahja olis kuitenki jos painaisin pyllyni kuvan pyyhkeeseen :eek: siis apua :LOL:
hiukan repesin.....tosta sainkin idean....mitenköhän se painatus onnistuu ????? hahahahha..

mansikki
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Sanoppa se. Mun mies on tommonen. Tänään se onneksi teki mulle listan mitä sille voi ostaa :D Paras lahja olis kuitenki jos painaisin pyllyni kuvan pyyhkeeseen :eek: siis apua :LOL:
hiukan repesin.....tosta sainkin idean....mitenköhän se painatus onnistuu ????? hahahahha..
mites olisi menkkojen aikaan, hah heh onnistuis ilman värillä sotkemista..sanoo vain ettei saa pestä sit sit

mansikki
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikki:
häkävaroitin jos on takka talossa???
jumankekka!!! sellastahan niillä ei oo, itseasiassa niiden talossa ei oo yhtäkään TOIMIVAA palovaroitintakaan, äiti just manas tossa jokin aika sitten aiheesta. Kiitti winkistääää :flower: :flower:
oleppa hyvä! keksippä sä sit mun ukolle jotain!!pitäis olla jotain hyödyllistä:) toi pepun kuva pyyhkeeseen ei sit käy..

jumankekka!!! sellastahan niillä ei oo, itseasiassa niiden talossa ei oo yhtäkään TOIMIVAA palovaroitintakaan, äiti just manas tossa jokin aika sitten aiheesta. Kiitti winkistääää :flower: :flower:
oleppa hyvä! keksippä sä sit mun ukolle jotain!!pitäis olla jotain hyödyllistä:) toi pepun kuva pyyhkeeseen ei sit käy..
jos miehes ei tykkää kokata (eikä paha vaikka tykkäiskin) ni osta paistinpannu, sen on pakko opetella ku sä niiiin rakkaudella sen lahjan ostit :) tai sit otsataskulamppu, on kuulemma kätsy. mä oon huono keksimään lahjoja kuten näkyy :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Väriä pyllyyn ja istut. niinhän se menee :D En mä kyl taida tota toivetta täyttää

:xmas:

mansikki
vois tulla avioero kun just se osti mulle uuden paistinpannun kun tunteella ajatteli auttaa mua ja pesi tiskikoneessa mun pannun:) keksisi jotain raksaan liittyvää kun ollaan just alettu rakentaa..pitäiskö mun piilottaa sen vasara ennen joulua ja sit laittaa pakettiin sille uusi! Olisi ainakin tarpeellinen lahja, heh

saanko mie ehottaa? osta muutaman kerran hierontakortti. tuleepi varmaan tarpeeseen (niinku yleensä kaikille) ja tykkää varmasti :D

vois tulla avioero kun just se osti mulle uuden paistinpannun kun tunteella ajatteli auttaa mua ja pesi tiskikoneessa mun pannun:) keksisi jotain raksaan liittyvää kun ollaan just alettu rakentaa..pitäiskö mun piilottaa sen vasara ennen joulua ja sit laittaa pakettiin sille uusi! Olisi ainakin tarpeellinen lahja, heh
Miten olis suklaiset työkalut??

Niin ja jotkut ihmiset on kyl sellasia että on hirveen vaikee ostaa lahjaa. Ihan vaan siks että niil on jo kaikkee tai ei tarvii mitää. Ja toiset sit siks että on niin tarkkoja elämästään että pitää olla tiettyä tai aattelee ties mitä lahjastaan... Onhan se tietenki silleen helppoo jos vaan tahtoo jotain tiettyä mut joidenki kohdalla sekin on vaikeeta. Ehkä joku tajuaa mitä tarkotan. Ja sit on niitä joille löytää lahjoja vaikka kuinka paljon ja helposti. Niitä on kyl ilo antaa jos sattuu sellanen mistä tietää että toinen tykkää.

Yhteistyössä