Miks on pakko yrittää aina viedä oma ajatus kaikille läpi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Eräs palstalainen todellakin ärsyttää ihan suunnattomasti.. Miksi ihmeessä on pakko jauhaa jotain asiaa ihan loputtomiin, eikä millään voida ymärtää, että kaikki ei ole samaa mieltä asioista? Kyllästymiseen asti vaan jankataan ja jankataan ja jankataan... Oma mielipide on pakko viedä läpi ihan väkisten.. Ymmärtäisi, jos kyseessä olisi esim. lasten tai eläinten kaltoinkohtelu, minkä puolesta olen itse valmis nousemaan barrikadeille, mutta että jostain turhanpäiväisestä on pakko tehdä ihan mieletön kynnyskysymys ja itestä niin paljon parempi ihminen, koska uskoo mihin uskoo. Plääh!!! *räyh!*

Jep ja näitä tuntuu olevan monia. Miksi ei voi käsittää, ettei kaikki katso asioita samasta suunnasta kun itse. Ja mulle on ihan sama minkäasian kanssa taistelee, mut toisten kannat kannattaa miettiä myös..

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Ja vielä, onko niitä jankkaus ketjuja pakko lukea?

Ei ole pakko lukea joo ja elämäkin on. Mutta. Kyllä se silti ärsyttää, kun jonkun on pakko olla niin pirun mustavalkoinen. Enkä mä luekaan oikeesti niitä ketjuja, mutta kun otsikot on kuitenkin kaikille näkyvillä.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
ethän vain puhu tytsistä? :snotty:

No kyllä mulla ainakin tuo potter jankkaus tulee jo korvista ulos...
Kovaan ääneen ollaan huutelemassa ties mistä ja sit ei itse kuitenkaan osaa antaa tilaa muiden mielipiteille... No juu, se on nuori... Kai pitäis ymmärtää...
vaikka onkin jo täysi-ikäinen....

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:

Ei ole pakko lukea joo ja elämäkin on. Mutta. Kyllä se silti ärsyttää, kun jonkun on pakko olla niin pirun mustavalkoinen. Enkä mä luekaan oikeesti niitä ketjuja, mutta kun otsikot on kuitenkin kaikille näkyvillä.

Kappas kun nyt minä rupesin jankkaamaan mutta kerrotko yhden otsikon mikä saa sun ohtalohkon kiehahtamaan, siis mikä on sellainen turhanpäinen otsikko josta se palstalainen on ruvennut jankkkaamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Onneksi täällä on harvassa ne kerrat, kun kukaan oikeesti saa mua suuttumaan tai ärsyyntymään. :saint:

Joskus ihmettelen, että miksi ihmeessä edes täällä palstailen. Koska totuushan on, että kun on näin iso lössi porukkaa samalla palstalla, niin mielipide-eroja ja yhteentörmäyksiä tulee väkisinkin, eikä kaikkien kanssa vaan kemiat pelaa. Jollain on aina huono päivä ja jollain aina kuukautiset ja joku on aina raskaana. Silti tänne aina vaan palaa... :whistle:

Kappas kun nyt minä rupesin jankkaamaan mutta kerrotko yhden otsikon mikä saa sun ohtalohkon kiehahtamaan, siis mikä on sellainen turhanpäinen otsikko josta se palstalainen on ruvennut jankkkaamaan?

Lähetin yv:llä, kun en nyt viitsi ihan julkisesti alkaa haukkumaan ja pahoittamaan toisen mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Onneksi täällä on harvassa ne kerrat, kun kukaan oikeesti saa mua suuttumaan tai ärsyyntymään. :saint:

Joskus ihmettelen, että miksi ihmeessä edes täällä palstailen. Koska totuushan on, että kun on näin iso lössi porukkaa samalla palstalla, niin mielipide-eroja ja yhteentörmäyksiä tulee väkisinkin, eikä kaikkien kanssa vaan kemiat pelaa. Jollain on aina huono päivä ja jollain aina kuukautiset ja joku on aina raskaana. Silti tänne aina vaan palaa... :whistle:

ei kuule asia ei ole näin MEILLÄ EI OLE KOSKAAN HUONOA PÄIVÄÄ! :whistle:
ja kaikkihan ovat aina oikeassa :D
:whistle:
kummaa porukkaa ku ei tollasta tiedä :D

Turha sun on yv:tä lähettää, kun me kaikki kuitenkin tiedämme, kenestä puhut :saint:

Ja kysymykseen: mun mielestä on ihan luonnollista yrittää saada muut ymmärtämään oman näkökantansa ja jos väitellään/keskustellaan niin siihenhän kuuluu kyseenalaistaminen, perustelujen vaatiminen ja niiden kumoaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Turha sun on yv:tä lähettää, kun me kaikki kuitenkin tiedämme, kenestä puhut :saint:

Ja kysymykseen: mun mielestä on ihan luonnollista yrittää saada muut ymmärtämään oman näkökantansa ja jos väitellään/keskustellaan niin siihenhän kuuluu kyseenalaistaminen, perustelujen vaatiminen ja niiden kumoaminen.

keskustelu on hieman eri asia kuin oman näkökannan junttaaminen läpi inttämällä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Olettamuksiahan nuo on, kukaan muu kuin tättähäärä ei tiedä, kaikki muut luulevat *nussii pilkkua*

En tiedä missä sut on opetettu väittelemään. Tai perustelemaan. Perustelu ei ole sitä, että poljetaan jalkaa ja intetään, että kylläpäs. Eikä toisten perusteluja voi kumota vaan olankohautuksella. Mikään asia ei ole niin vain siksi, että sinä niin väität. Luonnollista on pitää oamsta mielipiteestään kiinni ja puolustaa sitä, mutta epäluonnollista tai vähintäänkin ärsyttävää on intää ja jankuttaa omaa mielipidettään kaikille muillekkin ja pitää kaikkia eri lailla uskovia jokseenkin outoina. Kertoo tietynlaisesta ylimielisyydestä minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ymmärräthän tytsi myös sitten ne muiden näkökannat?

Nimenomaan. Tuossa Potter-ketjussakin nyt hoet vaan,että ne pitäs kaikki kirjat lukea (tai ainaki se eka loppuun asti), että ymmärtää mikä niissä viehättää. Eikö se vaan riitä, et kaikkia ei kiinnosta Potterit ihan sama kuin kaikkia ei kiinnosta se jonkun mainitsema anaaliseksi? ;) Ei kaikkea oo pakko kokeilla tietääkseen, ettei se ole oma juttu..

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä