?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:jos se olis oikeesti vaarallinen ja myrkyllinen. niin ei kai sitä ihmiseen laitettais.
Alkuperäinen kirjoittaja yx:No mä ahdistuin siitä, kun uutisissa oli, et ruotsissaa on 5 ihmistä kuollut rokotteen jälkeen. (12h-4vrk rokotteen saannista)
Alkuperäinen kirjoittaja yx:No mä ahdistuin siitä, kun uutisissa oli, et ruotsissaa on 5 ihmistä kuollut rokotteen jälkeen. (12h-4vrk rokotteen saannista)
Mun ei olis pitänyt lukea tätä. just otin rokotteen ja lapset kanssa. En varmaan saa nukuttua nyt ensi yönä.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja yx:No mä ahdistuin siitä, kun uutisissa oli, et ruotsissaa on 5 ihmistä kuollut rokotteen jälkeen. (12h-4vrk rokotteen saannista)
Ok, tää vähän helpotti. Kiitos .Alkuperäinen kirjoittaja Yx:Alkuperäinen kirjoittaja yx:No mä ahdistuin siitä, kun uutisissa oli, et ruotsissaa on 5 ihmistä kuollut rokotteen jälkeen. (12h-4vrk rokotteen saannista)
Mun ei olis pitänyt lukea tätä. just otin rokotteen ja lapset kanssa. En varmaan saa nukuttua nyt ensi yönä.
Siinä jutussakin kumminkin mainittiin, että yhteyttä kuoleman ja rokotteen välillä ei välttämättä ole, mut kauhistuin silti.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:ei ole tarpeeksi tutkittu, me emme ota ja vain yksi tuttava perhe ottaa kun kyselin
Alkuperäinen kirjoittaja Yx:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja yx:No mä ahdistuin siitä, kun uutisissa oli, et ruotsissaa on 5 ihmistä kuollut rokotteen jälkeen. (12h-4vrk rokotteen saannista)
Aivan totta, tiedän tämänkin, mutta ihminen kun on mikä on..
Alkuperäinen kirjoittaja jokke:on siihen todellakin kuollut ja pitkällä tähtäimellä saattaa aiheuttaa muutakin paskaa