Miks mun toinen puoli naamasta on tunnoton???

  • Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti
Salama McQueen
Siis mit vit? Yhtäkkiä tuossa 15 min sitten alkoi tunto häviämään (ei ihan täysin, mutta sellainen hammaslääkärin puudutuksen jälkeinen fiilis) oikeasta poskesta, nyt on jo silmäkulmaan ja leukaan asti. :/

Mitään kipuja tms ei ole eikä mikään roiku, siis silmäluomi tai sellainen. Voiko tää olla joku kasvohalvaus vai voiko tulla kun ehkä hetken nojasin käteeni tuossa aiemmin.

 
vieras
Mulla alkoi migreeni tuollaisella ekaa kertaa. Ja vasen kasvonpuoli viittaa ainakin tällaiseen.. Ja mulla meni ihan koko kroppa vasemmalta puolelta tunnottomaksi.. Luulin että halvaannun, mutta siitä se sit muuttui taas tuntevaksi ehkä puolen tunnin päästä. Ja sitä seuras sitten mahtava päänsärky!!!

Mutta on varmaan paljon vaihtoehtoja, tarkkaile tilannetta

Niin ja kannattaa varmaan jollekin varmuuden vuoksi nyt kertoa ihan livenä.
 
Salama McQueen
Ai kauheeta sentään. Pistelee poskipäitä ja silmäkulmaa, ei helkutti sentään.

Olkapäävamma mulla on, eli hermopinne täysin mahdollinen. Toivottavasti ois vaan ohimenevää... :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Ai kauheeta sentään. Pistelee poskipäitä ja silmäkulmaa, ei helkutti sentään.

Olkapäävamma mulla on, eli hermopinne täysin mahdollinen. Toivottavasti ois vaan ohimenevää... :(
Mulla pisteli jalkaa mu istuin sen päällä, otappa parempi asento siihen koneelle tai lähe vaikka vähän kävelemään.
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla alkoi migreeni tuollaisella ekaa kertaa. Ja vasen kasvonpuoli viittaa ainakin tällaiseen.. Ja mulla meni ihan koko kroppa vasemmalta puolelta tunnottomaksi.. Luulin että halvaannun, mutta siitä se sit muuttui taas tuntevaksi ehkä puolen tunnin päästä. Ja sitä seuras sitten mahtava päänsärky!!!

Mutta on varmaan paljon vaihtoehtoja, tarkkaile tilannetta

Niin ja kannattaa varmaan jollekin varmuuden vuoksi nyt kertoa ihan livenä.
Migreeniä mulla ei ole koskaan ollut, päänsärkyä on harva se päivä ja hartiat on aina jumissa.

Soitin juu äsken kaverille ja säikäytin sen rv 38+5, mii idiot.
 
tanja
Sellainen ohimenevä kasvohermohalvaus voi tulla esim. jos ajaa autoa ikkunat auki ja on kovassa vedossa. Tai pitkään kylmässä. Saattaa kestää jopa kuukausia, mutta yleensä menee pian ohi. Vähän ot, mutta tulipa mieleen :D
 
kaisu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla alkoi migreeni tuollaisella ekaa kertaa. Ja vasen kasvonpuoli viittaa ainakin tällaiseen.. Ja mulla meni ihan koko kroppa vasemmalta puolelta tunnottomaksi.. Luulin että halvaannun, mutta siitä se sit muuttui taas tuntevaksi ehkä puolen tunnin päästä. Ja sitä seuras sitten mahtava päänsärky!!!

Mutta on varmaan paljon vaihtoehtoja, tarkkaile tilannetta

Niin ja kannattaa varmaan jollekin varmuuden vuoksi nyt kertoa ihan livenä.

miten niin just vasen?minulla oli oikea puoli ja migreenin sekin viittasi....
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Voi olla aurallinen migreeni, verenkiertohäiriö tms.Onko koskaan ennen ollut?Jos ei tunnu menevän ohi tai toistuu niin mee lääkäriin!!!
Ei ole ollut tuollaista ennen...Nyt tuntuisi pistelevän enemmän poskessa, näinköhän tunto palaileepi. Ainakin hammaspuudutuksen jälkeen tuntuu tältä ennen kuin palautuu poski ennalleen..
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
Sellainen ohimenevä kasvohermohalvaus voi tulla esim. jos ajaa autoa ikkunat auki ja on kovassa vedossa. Tai pitkään kylmässä. Saattaa kestää jopa kuukausia, mutta yleensä menee pian ohi. Vähän ot, mutta tulipa mieleen :D
Mikään ei vielä tässä mun timmissä ja rypyttömässä nassussa lörpötä! :D Mun sukulaisnaisella oli tuollainen kasvohalvaus (vedosta juurikin) ja se oli aikas hurja! Loppuviimeksi meni luomileikkaukseen kun jäi sellaiseksi lurppa-luomeksi. :/
 
tane 77
mulla kans oikee puoli tällä hetkellä vähän tunnoton, mies väittää et se tulis auton ilmastoinnista, oon ollut tänään kyllä ulkona liekkö sielt tullut, mutta nenäkorukin on oikealla puolella, ja pientä vit.. tällä hetkellä päällä..tiedä sitä sitten mist johtuu....
 
tanja
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja tanja:
Sellainen ohimenevä kasvohermohalvaus voi tulla esim. jos ajaa autoa ikkunat auki ja on kovassa vedossa. Tai pitkään kylmässä. Saattaa kestää jopa kuukausia, mutta yleensä menee pian ohi. Vähän ot, mutta tulipa mieleen :D
Mikään ei vielä tässä mun timmissä ja rypyttömässä nassussa lörpötä! :D Mun sukulaisnaisella oli tuollainen kasvohalvaus (vedosta juurikin) ja se oli aikas hurja! Loppuviimeksi meni luomileikkaukseen kun jäi sellaiseksi lurppa-luomeksi. :/
Ja toivottavasti pysyykin timminä ja lörpöttömänä :D


 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Mulla oli kanssa tuollainen tunnottomuuskohtaus. Menin tk-päivystykseen ja sieltä laittoivat kiireesti ambulanssilla sairaalaan kun epäilivät aivoverenvuotoa. TT- ja Magneettikuvien jälkeen syyksi onneksi paljastui "vain" epätyypillinen migreeni.
Hui! Onneksi oli "vain" migreeni!

Nyt tuntuu, että se puutuneisuus leviää kättä pitkin sormiin, tuntuu kummalta. Ehkäpä tämä tosiaan vaan on joku verenkiertohäikkä, on kyseessä hiirikäsi... :whistle:
 

Yhteistyössä