:O
Sellaista mintunvihreää?? En kyllä käsitä miten voi olla mahdollista. Lopettelen imetystä ja pumppaan vähän rintoja ettei tuu tulehdusta. Onkohan ihan normaalia, mies ja äitinikin ihmetteli..
en minäkään ennen kuin tänäänAlkuperäinen kirjoittaja _:hui ..en oo ikuna tuollasest kuullut
kyllä luultavasti on, toivottavasti ei tuu tulehdusta. Miten kauan täytyy pumpata noin yleensä ottaen jos lopettaa imetyksen. Lopetan siis yö ja aamun, muksu saa jo tavallista maitoa.Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Voisko olla vähän tiehyet tukossa vaikka pumppaatkin?
Mä en ole pumpannut koskaan. Oon vaan käsin puristellut enimmät pois, aluksi tosi monta kertaa päivässä. Pumppaaminen vaan kiihdyttää sitä maidon tuloa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä luultavasti on, toivottavasti ei tuu tulehdusta. Miten kauan täytyy pumpata noin yleensä ottaen jos lopettaa imetyksen. Lopetan siis yö ja aamun, muksu saa jo tavallista maitoa.Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Voisko olla vähän tiehyet tukossa vaikka pumppaatkin?
no pumppasin vasta tänään päivällä tokan kerran ja huomasin että minkä väristä tuli, eli joko eilen ei ollut vihreetä tai en vaan huomannut kun olin pimeessä. Tää on mun eka lapsi joten aikaisemmin en ole imettänyt. Voihan olla että ne on jotain vanhaa maitoa joka tulee vasta nyt vuoden jälkeen ulos.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko sitä koko ajan, vai vaan välillä? Ainakin jos tulee vaan välillä, ei oo mitään hätää. Maitotiehyisiin voi joskus tulla ihan huomaamattomia tukoksia: sinne jumittuu maitoa, joka voi poistua sieltä vaikkapa vasta useamman kymmenen vuoden päästäkin. Ja voit kuvitella, minkä väristä niin kauan siellä mojunut maito on... Mulla on toisesta rinnasta poistettu pari tuollaista tukosta neulalla, ja se ruiskuissa ollut maito oli jotakin aivan käsittämättömän näköistä =O
tai siis pumpaan käsillä vaan enimmät, se on helpointa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole pumpannut koskaan. Oon vaan käsin puristellut enimmät pois, aluksi tosi monta kertaa päivässä. Pumppaaminen vaan kiihdyttää sitä maidon tuloa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä luultavasti on, toivottavasti ei tuu tulehdusta. Miten kauan täytyy pumpata noin yleensä ottaen jos lopettaa imetyksen. Lopetan siis yö ja aamun, muksu saa jo tavallista maitoa.Alkuperäinen kirjoittaja maikki:Voisko olla vähän tiehyet tukossa vaikka pumppaatkin?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!