miks mun pylly ja pakarat on sellaisia kuoppaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilaantunut

Vieras
vaikka en ole edes mikään läski.. 162cm 54kg. Mahakin on ihan kauheen näköinen kahden raskauden jälkeen.. raskausarpia ja sellainen outo ryttyinen ja epätasainen maha... rinnatkin aivan pilalla imetyksien jälkeen tai sitten mulla on varmaan jotkut tubulaariset rinnat koska siltä ne näyttää..

inhottavaa kun ei voi tuntea itsensä enää seksikkääksi eikä tee mieli seksiä jos ei tunne itseään seksikkääksi(käy miestä sääliksikin kun minua ei haluta).

aina joutuu pukeutuessaan miettiä miten pukeutuu ettei nämä virhekohdat näkyis. Pahinta on se että kehuja saattaa tulla paljonkin vierailta miehiltä, luulevat että mulla on tosi hyvä kroppa.

mutta nehän ei vaatteiden läpi näe todellisuutta. minä sen vain tiedän ja joka kerta kun joku kehuu masennun koska ne kehuu jotain mitä ei edes ole olemassa.

Liikuntaa harrastan päivittäin mutta se ei tunnu vaikuttavan mitenkään...

Selluliittia. Itselläni oli sitä reilusti jo 18 v:nä kun painoin 52 kg, pituutta 162 cm. Saati sitten nyt yli kolmekymppisenä kun painoa on 10 kg enemmän... onneksi ei näy vaatteiden läpi, mutta uimapuvussa en viihdy.

se on selluliittiä.. ja se muuten ei lähde helposti pois, sitä on ihmisillä, vaikka ei olisi lihavakaan.. sitä voi vaan edesauttaa, ettei tule lisää. juomalla paljon nestettä (mieluiten vettä) sitten suihkussa kannattaa kuorintavoidetta käyttää ja suihkun jälkeen rasvata iho. ei oikeen muuta kun yrittää kiinteyttää itteään. joku pyöräily on hyvä. ja jos selluliittiä pyllyssä niin treenaa sinne tulevia liikkeitä.

kokeile noita.

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä;25041529:
se on selluliittiä.. ja se muuten ei lähde helposti pois, sitä on ihmisillä, vaikka ei olisi lihavakaan.. sitä voi vaan edesauttaa, ettei tule lisää. juomalla paljon nestettä (mieluiten vettä) sitten suihkussa kannattaa kuorintavoidetta käyttää ja suihkun jälkeen rasvata iho. ei oikeen muuta kun yrittää kiinteyttää itteään. joku pyöräily on hyvä. ja jos selluliittiä pyllyssä niin treenaa sinne tulevia liikkeitä.

no kyllä se varmaan auttaa se portaiden kävely, mutta.. kannattaa vaik kokeilla jotain bosybumppia tai sellasia mikä kehittää pyllyä ja reisiä. mutta siis, joo kaikista liikuntamuodoista on varmasti apua mutta erityisesti kannattaa kokeilla sit jotain muutakin.. niin ja se mikä selluliittiä lisää, on kaikki herkut ja huono ruokavalio. eli kannattaapa sitten karsii kaikki turhat pois. jotkut vaaleet leivät, niitä ei kannata suosii eikä muutenkaan kannata mitään pastaa tai sellasta syödä yleellisiä määriä.. ja suihkussa sellasessa karheella pesupallolla hinkkaat takapuolta. :D kannattaa ottaa tää "vaiva" tosissaan, koska se on melkolailla pysyvä juttu..

voiko selluliitistä päästä eroon mitenkään?

Voi, tai jos ei kokonaan saa pois niin ainakin vähentää merkittävästi. Ruokavalio kuntoon, mahdolliset tupakka ja alkoholi pois ja LIIKUNTAA. Jos on paljon rasvaa perseessä niin laihduta (ja kasvata lihaksia). Lisäksi voi koittaa kuivaharjausta, jääkylmää suihkua ja rasvausta ongelmakohtiin.

Yhteistyössä