Miks mun painolle ei tapahdu mitään vaikka olo tuntuu jo huomattavasti kevyemmältä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emppu"

Vieras
3 viikkoa sitten aloitin pitkän tauon jälkeen liikunnan. Käyn zumbassa 2-3 krt viikko vetäen koko tunnin täysillä. Sen lisäks ulkoilen lasten kanssa lähes päivittäin niin että he menevät n. 3km lenkin pyörillä ja mä reippailen perässä. Reilu kolme viikkoa sitten viikkoon mahtui monta herkkupäivää, nyt herkuttelulle annan luvan kerta/vko. Kahvipullaksi olen vaihtanut perinteisen pitkon siivun, sitä kyllä otan siivu per päivä.
Heti alussa päätin etten ole vaa an vanki vaan käytän mittanauhaa. Senttejä lähti 3-4cm. Olo on tuntunut jo paljon paremmalta ja kevyemmältä, liikunta koukutti ja tunnen itseni nyt jopa liikunnalliseksi mitä oikeasti en vielä aikoihin ole.
Hyvä olo saikin tsempin astua puntarille, mutta kg ei ole muuttunut mihinkään, ehkä kilon heitto lähtöpainoon. Mitä tää nyt meinaa?

Rasvaa on lähteny ja tilalle on tullu lisää lihaksia. Oot siis laihtunu vaikkei paino ole pudonnut. Jatka vaan samalla linjalla. Kyllä se paino siitä alkaa putoamaan, koska lihas kuluttaa enemmän energiaa kuin rasvakerros!

Yhteistyössä