Miks mun paino ei tipu????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poks"

Vieras
Juoksen kolme kertaa viikossa. Syön oikein. Juoksupäivinä tulee syötyä 1800kcal verran ja ei juoksupäivinä 1550kcal. En syö herkkuja ollenkaan, vaan tiukasti pysyn ruodussa.

Miksi paino ei kuitenkaan tipu???? Mittanauha ei myöskään näytä muutoksia. Ainoat muutokset on jenkkakahvojen pieneminen EHKÄ, se kun on vain minun oma oletus ja aivankuin peppu ois hieman muuttanu muotoaan.

Ylipainoa on, joten pitäis saada alas ainaki 10kg. Ja läski ei ole muuttunu lihakseksi. Liikuntaa olen harrastanu aikaisemminkin 3-6krt viikko, nyt vain laitoin syömisetkin ruotuun. Silti mitään ei tapahdu...ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄÄ!!

Mikä sun pituus ja paino on? mitä vähemmän painoo on tiputettavana sitä huonommin se putoo, ikävä tosiasia. Onkos liikuntasi tarpeeksi tehokasta? Syke pitäs olla tasasesti koholla mutta ei kuitenkaan "piippuun vetämistä" ja tän tasasesti koholla olevan sykkeen pitäs olla yhtäkestosta vähintään tunnin.

[QUOTE="mama";24738880]Mikä sun pituus ja paino on? mitä vähemmän painoo on tiputettavana sitä huonommin se putoo, ikävä tosiasia. Onkos liikuntasi tarpeeksi tehokasta? Syke pitäs olla tasasesti koholla mutta ei kuitenkaan "piippuun vetämistä" ja tän tasasesti koholla olevan sykkeen pitäs olla yhtäkestosta vähintään tunnin.[/QUOTE]

RAsvanpolttosykkeellä menen 120-130. Kylläkin vain 45min kerralla.. Ja kyllä ylipainoa on. 15kg normaaliin painoon.

Itse asiassa pitkäkestoinen aerobinen liikunta ei ole tehokasta laihdutuksessa (vaikkakin nostaa kuntoa). Jos haluat liikunnan avulla polttaa rasvaa liiku joko pitkään matalalla sykkeellä (esim. kävely) tai tee lyhytkestoista intervallitreeniä.

Pitkäkestoisessa aerobisessa treenissä käytetään pääasiassa kehon rasvaa energialähteenä ja näin keho kerää rasvaa seuraavaa harjoitusta varten (ihannepainossa oleville tämä ei olekaan ongelma mutta laihduttajille kyllä). Tämän takia myös monet jotka yhtäkkiä lopettavat urheilun lihoavat nopeast.

Lyhytkestoinen intervallitreeni taas polttaa rasvaa treenin jälkeen ja et menetä lihaksia yhtään (niinkuin pitkäkestoissa). Kokeile esim. treeni jossa juokset 1 min täysillä vaikka 4-6 kertaa ja kävelet pari minuuttia välissä. Todella tehokasta! Ja lisäksi paljon hyötyliikuntaa ja lihaskuntoharjottelua. Näin olen itse saanut parhaimmat tulokset.

Yhteistyössä