Miks mun mies tekee näin.???!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meillä

Vieras
Mulla alkaa vauvamaha kasvaa ja olen sanonu miehelle että sänkyhommissa sitä pitäis varoa kun tulee epämiellyttävä olo jos se on mun mahan päällä koko painollaan. Mies kun haluaa aina samassa asennossa, se päällä, mä alla. Ja kun silläkin vähän mahaa.

No kiukutteli mulle että miten sitä sitten pitäis, jos jättää kokonaan ne touhut. Sanoin että on se kyllä meidän yhdessäolon alkuaikoina keksiny muutakin, saa käyttää mielikuvitusta ja koetin vähän ehdottaa kuinka ja miten.. Jupisi vain.

No eilen sitten kuitenkin, samaan malliin, jos ei nyt vielä enemmän survonut mun mahaani niin että se oli ihan arkana touhun jälkeen. Miks se ei halua ymmärtää!!!!!!

Onko keskenmenoriskiä jos se nyt ei usko vai täytyykö laittaa jalat ristiin? Pelottaa kamalasti että vaaville käy hullusti vaan siks kun mies on laiska ja mukavuudenhaluinen ettei jaksa vähääkään vaivautua...

No mitenklä, jos ite meet suoraan eri asentoon =D Et päästä sitä sitten päälle, vaan hyppäät ite päälle =D Ei se ole pelkästään toinen tehtävä valita asennot ja niillä nyt sit on mentävä. Voi itekki tehdä jotain.

Mies ei oo nyt tainnu aivan ymmärtää mistä on kyse, kun hänen lempiasentoaan halutaan muuttaa. Seuraavan kerran kun menet sinne neuvolaan niin raijaa se ukko mukaan. Ota asia siellä puheeksi, ja kysy vaikka keskenmenon riskeistä jotakin. Jos mies vaikka hoksaisi jotain aivojensa sopukoissa.

Ootsä sanonut, et sua SATTUU?

Ens kerralla alat huutaa, et sattuu ja jos se ei lopeta, niin lähet meneen sieltä. |O Jos et ois raskaana, käskisin sun lyödä sitä, mutta äläpä lyökkään, ettei se sitten lyö sua. :hug:

No mutta siis on kait sullaki sanavaltaa sängyssä? Vai ootko oikeesti koko toimituksen ajan, että mies vääntää sut asentoon ja sinä sitten siinä oot? Voit itekki vaihtaa asentoa..onpahan vähän virkistystä elämään muutenki.

Olen sanonut että sattuu, eilenkin sanoin että maha on nyt kipeä. Kysyi vaan että tuliko nyt vai oliko jo aiemmin... Ois varmaan pitäny tosiaan lyödä, ei se löis kuitenkaan takas :)

Asennon vaihtaminen mun puolelta niin vaan onnistu, vaikee selittää mut jotenki vaan lopulta saa kuten haluaa...

Voivottele kesken touhujen; ai ai ai, voi voi voi, auts, ai ai, aus. Eiköhän mies hoksaa että olisi hienompaa vaihtaa asentoa niin nainenkin tykkäisi.

Ja toki voit sanoa, että no otetaan sitten se vaihtoehto B kyseeseen eli ei tehdä sitten mitään. EIköhän miehen mieli muutu hetken päästä asentojen suhteen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
Olen sanonut että sattuu, eilenkin sanoin että maha on nyt kipeä. Kysyi vaan että tuliko nyt vai oliko jo aiemmin... Ois varmaan pitäny tosiaan lyödä, ei se löis kuitenkaan takas :)

Asennon vaihtaminen mun puolelta niin vaan onnistu, vaikee selittää mut jotenki vaan lopulta saa kuten haluaa...

Siis joko miehesi on ilkeä tai sitten se on tyhmä tai sit sä et oo sanonut sille ymmärrettävästi, että se satuttaa sua.

Yhteistyössä