Miks mun maha on niinku raskaana olevalla (onniteltukin raskaudesta..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkasen pläski maha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkasen pläski maha

Vieras
Vuosi toisen lapsen syntymästä ja maha on IHAN sen näköinen et olisin taas raskaana (en oo!)
Muuten olen suht hoikka tai ainakin normaalivartaloinen, mut maha on aivan kun odottaisin vauvaa, ei siis mikään roikkuva nahka vaan kiintee, mut sellanen pallo.

Kaks kertaa mult jo kysyttykin et ootanko taas...
Viduddaa!!!

Vatsan lihaksistossa lienee vika? Itselläni sama vika, eli vatsa on kuin jalkapallo tuossa edessä. Olen yrittänyt nyt nostaa ryhtiä ja jännittää syviä vatsalihaksia aina kuin muistan.

Kiitos ihanista vastauksista :) Pakko vissiin alkaa treenaa noita lihaksia jotenkin..
Mä oon jo yhen raskaustestinkin tehny tän asian takia vaik mulla on hormonukierukka ja taas tänään oisin käyny ostamassa, mut apteekki oli kiinni.
Mulla on vaan tullut joku kauhee vainoharha tästä asiasta ja kokoajan kuvittelen olevani raskaana (ja kun siltä näytänkin!!)

Ja mä en VOI olla raskaana!! Prrkele

mulla kans sama vika, kohta 2v synnytyksestä ja maha pysyy.. ei siinä mitään mutta on jo pari ihmistä kysellyt että millon se 3 vauva syntyy :( Kaikki ylimääränen on tuossa mahassa.. Mulla alkaa herkku-lakko uutena vuotena.

Kyllä on onniteltu, oltiin ulkomailla ja kokeilin housupukua, takkiosa oli hiukka kireä ja mieheni taputteli minua ja suukotti poskeani. Oikein tyylikäs myyjätär totesi Baby, mieheni No, myyjätär Two Babies, mieheni No no, only good food. :p :saint: :p

Täällä kanssa yksi sellainen... Tosin liittyy aina menkkoihin. Tälläkin hetkellä oon kun vähintään viidennellä kuulla olis raskaana, mutta sitten kun menkat alkaa, niin se palautuu taas normaaliksi. Mä en voi tajuta, että miten synnytyksen jälkeen on muuttunu kaikki menkkaoireet ihan käsittämättömän äärimmäisyyksiin... :headwall: Ennen tuo vatsan turvotuksin oli ihan minimaallista, mut nyt on tosiaan, kun olis jalkkiksen vetässy kitusiinsa kerran kuussa... :/

Kannattaa tosiaan olla sen verran tarkkana niiden vatsalihasten teossa, ettei ryhdy vain niitä tavallisimpia vatsalihasliikkeitä tekemään, vaan kannattaa etsiä jostain hyvät ohjeet erilaisiin liikkeisiin, joka harjoittaa niitä kaikkia lihaksia. Se korsettimainen lihaksisto varsinkin usein jää unohduksiin, kun sorrutaan tekemään vain niitä... mä en kuollaksenikaan muista sen liikkeen nimeä, ollaan selin makuulla, jalat koukussa ja siitä ponnistetaan suoraan ylös, argh.

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Täällä kanssa yksi sellainen... Tosin liittyy aina menkkoihin. Tälläkin hetkellä oon kun vähintään viidennellä kuulla olis raskaana, mutta sitten kun menkat alkaa, niin se palautuu taas normaaliksi. Mä en voi tajuta, että miten synnytyksen jälkeen on muuttunu kaikki menkkaoireet ihan käsittämättömän äärimmäisyyksiin... :headwall: Ennen tuo vatsan turvotuksin oli ihan minimaallista, mut nyt on tosiaan, kun olis jalkkiksen vetässy kitusiinsa kerran kuussa... :/

Täällä sama vika |O

Ja mulla jo yli 10v synnytyksestä ja varsinkin jos hiukankin turvottaa, näyttäisin olevan ainakin 5kk raskaana... Ollut aina pömppis, eikä 3 lapsen jälkeen ainakaan pienentynyt ole... ;)
Jos keksitte taikakonstin kertokaa mullekin...

Yhteistyössä