miks mun lapsi ei syö hoidossa? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tuttuja ruokia,tuttu paikka,tuttuja lapsia ja tuttuja aikuisia,en siis minkään shokin piikkiin pistäis,mut se vaan ei syö. oon ihan ihmeissäni.
joka päivä on ollu jotai häikkää,syöny kaks lusikallista pääruokaa eikä ollenkaa välipalaa tms. sit kotona mässäis ku hevonen pitkin iltaa :|
mitähän tää on...? :ashamed:

joku kausi varmaan, jos ei vaan jostain syystä maistu siellä, ehkä menee pian ohi, lapsilla on jos jonkimoista outoa kautta olemassa. Mun lapsi syö mun äidin luona kolme kertaa paremmin kuin kotona, kun siellä on kolme muuta alle kouluikästä mun sisarusta syömäkaverina. Kotona syö huonommin.

noi mausteet tuli sen yhden tädinki mielee,mut ei niis mitää kummempaa eroa oo.. hirmu paha fiilis ku kuvittelen kuinka mun lapseni on nälissään hoidossa :ashamed: vaik luulis syövän jos nälkä on jne,mut silti.. :ashamed:

siis onhan koko hoitotilanne tavallaan uus,vasta kolmas viikko nyt,mut ei oo silti mun lapseni tapaista... tätien kanssa olen avoimesti puhunut ja kun ne puhuu mun pojasta ruokailutilanteissa,niin en tunnista omaa lastani niistä puheista,oon ihan äimänä.. eihän se siel pääse nälkään kuolemaan,mut äitinä huolettaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
siis onhan koko hoitotilanne tavallaan uus,vasta kolmas viikko nyt,mut ei oo silti mun lapseni tapaista... tätien kanssa olen avoimesti puhunut ja kun ne puhuu mun pojasta ruokailutilanteissa,niin en tunnista omaa lastani niistä puheista,oon ihan äimänä.. eihän se siel pääse nälkään kuolemaan,mut äitinä huolettaa :|

Mä veikkaan,että ajan kanssa tasottuu tilanne ja ruokakin alkaa maistumaan.Näin mä ainakin uskottelen vahvasti itselleni,kun jo etukäteen pelkään,että ei syö.Toisin voi tietty käydä.Mut yks mun pahin pelko on just että ei syö pariin kolmeen viikkoon ainakaan :/

Eiköhän se siitä,ymmärrän huolesi :hug: Mä murehdin jo etukäteen :ashamed:

Yhteistyössä