Miks mun koira on alkanut haisee ihan oudolta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy

Vieras
sellanen imelä haju,samnatapainen kuin koiralla olisi hiiva korvissa,mutta ei siis ole...
Voiko juoksut haista? en ole aivan varma onko tuolla alkanut just juoksut vai alkaako vasta lähiaikoina, nuoleskelee niin itteään.

Minkä ikäinen? Meillä lemmikit haisee imelältä silloin, kun niille on koitamassa elon viimeiset hetket :'( Sisuskalut ns. alkaa hajota ja sokeriaineenvaihdunta menee sekaisin. Ihmisille käy samoin.

ihan nuori tyttö vasta...10kk,joten toivottavasti ei ole kuolemassa vielä. :(
Miten tiedän onko anaalirauhasis jotain?ei vedä peppua maassa tai muuten näytä oireilevan mitenkään.
Ruoka on kyl just vaihdettu aikuisen nappulaan,mutta sekin hitaasti eikä ole vaikuttanut mahantoimintaan mitenkään.
Voiko jokin ruokaaine tehdä noin imelän hajun koiraan? (siis koko koira haisee,ei pelkkä peppu ) mä olen miettinyt jos soija aiheuttaa tollasta,voisiko olla mahdollista?

Meidän koiralla on lähes krooninen anaalivaiva ja silloin kun ne on tukossa, niin koko koira haisee imelälle. Ei muuta kuin suihkutat ensin koiran peppua lämpimällä vedellä ja painat pepunympäriltä klo 19 ja 17 kohdista (kellontaulu) vähän sisäänpäin ja saat todella imelänkarmealta haisevaa kellertävää nestettä tulemaan, jos on tullakseen...
Ei meillä koira vedä pyllyä pitkin lattiaa tai oireile takapuoltaan mitenkään....kun sitten pyllistää saattaa tuota oksettavaa tököttiä turskahtaa...

Yhteistyössä