Miks mun kohdalle aina sattuu näitä hupihuutajia... (Huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Raivotar

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
3 665
0
36
Hitto. Pistin hyväkuntoisen Reimatec-välikausihaalarin myyntiin ja eikös vaan - taas - joku todennäköinen hupihuutajan ollut asialla. Joskus aiemminkin olen joutunut laittamaan haalarin uudestaan huudettavaksi, kun huutajasta ei kuulunutkaan mitään.

Okei, ehkä on vähän ennen aikaista hermoilla, mutta kohde sulkeutui jo sunnuntaina eikä ostajasta ole kuulunut yhtään mitään (tilitiedot hän sai vakioviestissä, joten ei niitäkään voi kaipailla). Mutta kun hänellä on jo entuudestaan pari negaa hupihuutojensa takia palautteissaan, niin pahoin pelkään... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Hitto. Pistin hyväkuntoisen Reimatec-välikausihaalarin myyntiin ja eikös vaan - taas - joku todennäköinen hupihuutajan ollut asialla. Joskus aiemminkin olen joutunut laittamaan haalarin uudestaan huudettavaksi, kun huutajasta ei kuulunutkaan mitään.

Okei, ehkä on vähän ennen aikaista hermoilla, mutta kohde sulkeutui jo sunnuntaina eikä ostajasta ole kuulunut yhtään mitään (tilitiedot hän sai vakioviestissä, joten ei niitäkään voi kaipailla). Mutta kun hänellä on jo entuudestaan pari negaa hupihuutojensa takia palautteissaan, niin pahoin pelkään... :whistle:

Olisiko tämän viikon hiihtolomailemassa jossain? Kun täällä Oulun seudulla ja pohjoisessahan on nyt lomaviikko, ja itäisessä Suomessa myös.

Jos on pohjeisesta hiihtolomalainen? Toivo ainakin niin olevan. Onhan se tosi ärsyttävää, etenkin kun olisi valmis myymään vaikka sille kakkoseksi tulleelle, mutta hänelläkin voi kiinnostus olla ohi siinä vaiheessa, kun hupihuutaja osoittautuu hupihuutajaksi. Minullekin on käynyt niin, että hupihuutaja on jopa kysellyt maksutietoja (aikaa ennen vakioviestejä), mutta sen jälkeen ei ole reagoinut mitenkään viesteihin. Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun oli jättänyt huutonsa lunastamatta...

ymmärrän ärtymyksesi...omalla kohdalla ollut pari kertaa kanssa sama juttu. Mä en ymmärrä miksi pitää yleensäkään laittaa huutoa kohteeseen jos tietää että on reissussa silloin kun huuto sulkeutuu.

Mä olen kerran huutanut vahingossa sillä "osta heti"-toiminnolla vaikkei ollut tarkoitus muuta kuin huutaa "normaalisti". No, maksoin tietysti kitisemättä mitä piti mutta vähän harmitti...Oisko käynyt huutajalla moka myös? Tietysti pitäisi ottaa yhteyttä ostajaan kuitenkin. Oliko nollapalautteinen ostaja muuten?

Voihan se tietysti olla lomalla, mutta miksi sitten osti sen haalarin Osta heti -kaupalla? Olisi sitten maksanutkin heti, kun sai tilinumeronkin samalla. :headwall:

Mulla huusi yksi osta heti kaupalla ja kaksi viikkoa odotin maksua :(

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mä olen kerran huutanut vahingossa sillä "osta heti"-toiminnolla vaikkei ollut tarkoitus muuta kuin huutaa "normaalisti". No, maksoin tietysti kitisemättä mitä piti mutta vähän harmitti...Oisko käynyt huutajalla moka myös? Tietysti pitäisi ottaa yhteyttä ostajaan kuitenkin. Oliko nollapalautteinen ostaja muuten?

Mä tein kerran vahingossa huudon yhteen tuotteeseen kun oli tarkoitus laittaa kirjanmerkkeihin

:whistle: :ashamed: ja olin ainoa sitä huutanut eli pitihän se ostaa. mutta ei nyt kauheesti oo kyllä kaduttanutkaan, näin jälkeenpäin.

Hupihuutajien takia olen kaikkiin kohteisiin laittanut huutajan minimipalautteen pistemääräksi ainakin 5, jotta ihan "nollakerholaiset" eivät edes pääse huutamaan kohteitani. Tällä ostajalla näyttää olevan parikymmentä kauppaa takanaan, joista 88 % on positiivisia.

Jokaisessa kohteessa olen kolmeen eri kohtaan (omaan kuvaukseeni, kohteen kuvaukseen ja vakioviestiinkin vielä ) kirjoittanut, että huuto pitää lunastaa viikon kuluessa kohteen sulkeutumisesta.

Edelliseltä hupihuutajalta sain palautteeksi palautehistoriani ensimmäisen neutraalin (kaikki muut 250 palautetta ovatkin positiivisia), joten ei hirveästi huvittaisi saada näitä hupihuutajien neutraaleja/negatiivisia palautteita riesaksi enempää. :|

Hupihuutajien takia olen kaikkiin kohteisiin laittanut huutajan minimipalautteen pistemääräksi ainakin 5, jotta ihan "nollakerholaiset" eivät edes pääse huutamaan kohteitani. Tällä ostajalla näyttää olevan parikymmentä kauppaa takanaan, joista 88 % on positiivisia.

Jokaisessa kohteessa olen kolmeen eri kohtaan (omaan kuvaukseeni, kohteen kuvaukseen ja vakioviestiinkin vielä) kirjoittanut, että huuto pitää lunastaa viikon kuluessa kohteen sulkeutumisesta.

Edelliseltä hupihuutajalta sain palautteeksi palautehistoriani ensimmäisen neutraalin (kaikki muut 250 palautetta ovatkin positiivisia), joten ei hirveästi huvittaisi saada näitä hupihuutajien neutraaleja/negatiivisia palautteita riesaksi enempää. :|
Millä perusteella hupihuutaja antoi sulle neutraalin?

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Millä perusteella hupihuutaja antoi sulle neutraalin?

Kaikissa kolmessa kohdassa (ks. ed. viestini) olin tämänkin kohteen yhteydessä maininnut, että kohde pitää maksaa/noutaa viikon kuluessa. Kaksi viikkoa kului eikä noutajaa näkynyt, joten annoin hänelle negan. Siitä sain sitten itse "palkkioksi" neutraalin. Negaa hän ei ilmeisesti kehdannut antaa minulle, koska hänelle antamassani palautteessa kommentoin jo hänen aikaisemmin muille antamiaan kostonegojaan... :laugh:

Yhteistyössä