Miks mulle ei kukaan ikinä vastaa facebookissa tilapäivityksiin? Kun muille vastaillaan niinki typeriin ku "pikku-timppa nukahti just"

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Millaisia kirjoituksia sinne laitat?

Itse jätän vastaamatta esim kaikkiin kuluineisiin vitseihin sekä kirjoituksiin, joilla on vain tarkoitus leuhkia, en vaan jaksa sellaista.
 
-Jonttu-
Mun mielestä sellaiset jotka kirjoittelee vaan "pikku-timppa nukahti just" -tyylistä sontaa, pitäis bannata koko hemmetin feispuukista. Onneksi ne henkilöt voi sensuroida omalta seinältään, ja poistaa kaverilistalta.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mun mielestä sellaiset jotka kirjoittelee vaan "pikku-timppa nukahti just" -tyylistä sontaa, pitäis bannata koko hemmetin feispuukista. Onneksi ne henkilöt voi sensuroida omalta seinältään, ja poistaa kaverilistalta.
Niin ja onneksi mulla on kavereina vaan oikeita ystäviä, jotka haluaa jopa tietää mun pikku Timpan nukahtamisesta :) Miks toisten päivitykset ärsyttäääääää????? Tai siis miksei voi vaan antaa olla? Niin ja miks sulla on ystävinä ko henkilöitä?? Oletko itse pyytänyt? Relatkaa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mun mielestä sellaiset jotka kirjoittelee vaan "pikku-timppa nukahti just" -tyylistä sontaa, pitäis bannata koko hemmetin feispuukista. Onneksi ne henkilöt voi sensuroida omalta seinältään, ja poistaa kaverilistalta.
Niin ja onneksi mulla on kavereina vaan oikeita ystäviä, jotka haluaa jopa tietää mun pikku Timpan nukahtamisesta :) Miks toisten päivitykset ärsyttäääääää????? Tai siis miksei voi vaan antaa olla? Niin ja miks sulla on ystävinä ko henkilöitä?? Oletko itse pyytänyt? Relatkaa!
Niin, miksi ystävilleen pitäisi yrittää olla jotain muuta kuin on? Jos pikku-Timpan nukahtaminen on mulle iso juttu, miksi en saisi siitä kirjoittaa?
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mun mielestä sellaiset jotka kirjoittelee vaan "pikku-timppa nukahti just" -tyylistä sontaa, pitäis bannata koko hemmetin feispuukista. Onneksi ne henkilöt voi sensuroida omalta seinältään, ja poistaa kaverilistalta.
Niin ja onneksi mulla on kavereina vaan oikeita ystäviä, jotka haluaa jopa tietää mun pikku Timpan nukahtamisesta :) Miks toisten päivitykset ärsyttäääääää????? Tai siis miksei voi vaan antaa olla? Niin ja miks sulla on ystävinä ko henkilöitä?? Oletko itse pyytänyt? Relatkaa!
Niin, miksi ystävilleen pitäisi yrittää olla jotain muuta kuin on? Jos pikku-Timpan nukahtaminen on mulle iso juttu, miksi en saisi siitä kirjoittaa?
Niinpä!! Siis yhtä vähän voi kiinnostaa jonkun muun "voi vitsi taas on hikoiltu 2 tuntia salissa ja zumbassa, otanpa sidukan.." Niin siis jos siltä kannalta asiaa ajattelee. Toivottavasti nämä valittavat henkilöt tekevät kaikkia kavereitaan innostavia tilapäivityksiä!
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja Odd Mollie:
Olen itse sitä mieltä, että jos statuspäivitys ei ole viihdyttävä niin sitä ei pidä edes tehdä..

Eli fb-motto: jos et kykene viihdyttämään niin älä päivitä statustasi ollenkaan..
No en mä ainakaan oo fb:ssä viihdyttämässä ketään...!
 
omg
Ihan sama ongelma!! Kun kirjoitan jostain syvällisemmästä tai vaikkapa pohdin päivän tapahtumia (oikeasti siis jotain mielenkiintoisia juttuja, ei mitään "kävin kaupassa"), no comments. Sitten kun kirjoitan "laitoin pikku-timpan nukkumaan, me käytiin tänään hiekkalaatikolla" niin 5 ihmistä tykkää kirjoituksesta ja kolme ainakin kommentoi!! :O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja Odd Mollie:
Olen itse sitä mieltä, että jos statuspäivitys ei ole viihdyttävä niin sitä ei pidä edes tehdä..

Eli fb-motto: jos et kykene viihdyttämään niin älä päivitä statustasi ollenkaan..
No en mä ainakaan oo fb:ssä viihdyttämässä ketään...!
Yhteydenpitoa vartenhan se on, ei välttämättä viihdyttämistä.
 

Yhteistyössä