Miks mitkään asiat ei ikinäkoskaan voi onnistua mun kohalla??!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Haettiin miehen kanssa uutta asuntoa ja laitoimme hakutoiveeksi tietyn osoitteen jonka tiesimme olevan vapautumassa.Asumme nyt 3h+keittiö+sauna ja tää on pienkerrostalo.Hakemamme asunto on 4h+keittiö+sauna+helvetin iso piha,aivan ihanainen siis.Katoin netistä että vuokra kyseisessä asunnossa on 820e ja oltiin miehen kanssa että kyllä me voidaan muuttaa kuhan pistetään pennit tarkkaan jonoon.No eilen sitten sain puhelun asuntoimistosta että tämä edellämainittu asunto olis meiän.Mä olin aivan että :D :D :D Olen niin innnoissani odottanu että pääsis järjestelee kaikkea ja olis viimeinki jotain oikeeta tekemistä.Nainen sitten siellä selosti asunnosta ja vuokraksi ilmoitti 936e |O Voi vittusaatanaperkele!!!!Mua ottaa niin isosti aivoon että oksat pois.Tämän vuoden alussahan vuokrat nousu :headwall: Aaaarrghhhh!!!!! Eipä ole sitten toivookaan sen asian suhteen |O Tanko mun otsassa alkaa olla niin iso että on haitaks ulkopuolisille.

hirveitä vuokria!!! |O
e076.gif

:hug:
Ei teillä ois mahdollista saada asumistukea?

Myö päädyttiin ostamaan tää meidän nykyinen taloa täältä maalta, kun kaupungissa vuokra ois noussut yli 1000?:on ja me ei saatu asumistukea, koska asuimme Kelan normien mukaan liian ahtaasti ja kalliisti. Mutta kaupungilla ei ollut isompia asuntoja tarjota ja tuohon meillä ei enää yksinkertaisesti ois ollut varaa - tai siis se ois sit ollut pois ruuasta ja vaatehankinnoista.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
hei mistä sä löysit vapaan asunnon?
paljonko teillä on nyt vuokra? tehä asutte espoossa k:lla alkavassa paikassa? :whistle: ilmota mulle jos ootte muuttamassa pois :D

Tässä on 620e,viime vuonna oli 540e :kieh: Ja Mikkelästä haettiin ja nyt siis saatiin rivaripätkä,johon siis ei olla pääsemässä |O Missäs te majailette?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:hug:
Ei teillä ois mahdollista saada asumistukea?

Myö päädyttiin ostamaan tää meidän nykyinen taloa täältä maalta, kun kaupungissa vuokra ois noussut yli 1000?:on ja me ei saatu asumistukea, koska asuimme Kelan normien mukaan liian ahtaasti ja kalliisti. Mutta kaupungilla ei ollut isompia asuntoja tarjota ja tuohon meillä ei enää yksinkertaisesti ois ollut varaa - tai siis se ois sit ollut pois ruuasta ja vaatehankinnoista.

Kelan laskurin mukaan ei :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Kelan laskurin mukaan ei :/

Jos sulla on mahdollista, niin käy vielä kysymässä laskelma suoraan Kelasta... Se laskuri ei aina kuitenkaan näytä oikein.

Joo ajattelinkin kun miehen tulot ylittää sallitun rajan vaan sadalla eurolla.Jos veis sinne jonkun palkkakuitin missä miehellä on ollut vähän pienemmät tulot :whistle:

Toi on kyllä riistoa mitä pääkaupunkiseudulla asunnoista pyydetään vuokraa. Tai noh, taitaa nuo vuokrat muuallakin olla nousussa reippaasti. Mut onhan tietty peruspalkatkin kovemmat ku meillä hesan ulkopuolella...

Yhteistyössä