miks mies käyttäytyy noin?

me oltii eilen baaris, ihan sellanen pieni ja paikallinen, ilta meni niin kauan hyvin, kunnes paikalle tupsahti sellanen niukasti pukeutunut "nainen", joka alkoi keskellä tanssilattiaa keikutella itteään ihan avoimesti mun ukolleni!!! Me istuttiin vierekkäin penkillä ja typy ei paljo näyttäny musta piittaavan kun rupes avoimesti "antamaa merkkiä" mun ukolle!!!! silmäpeliä yms... USKOMATONTA tuumasin minä ja kuskina kun olin niin sanoin, et tuoppi tyhjäks, kyyti lähtee kohta!!! Mieheni mielestä tossa keikuttelussa ja "flirttailussa" ei ollut mitään pahaa, joten riitahan siitä seurasi, ukkoni on riidellessä vielä ihan hirveen ilkee ja julma ja osaa sanoillaan satuttaa tosi pahasti!!! Mieheni on must tosi mustasukkanen ja sit ku sille itellee tulee tommonen tilaisuus, niin siin ei o sit mitää pahaa!!!
Mulla on tääkin päivä menny tosi pielee ton eilisen takia, en voi käsittää et akka käyttäyty noin, toisel tosiaan vaimo istuu vieressä niin ei mitää "häpyä" !!! Päivä on menny itkies ja mietties, et mäkö se tosiaan olin jonka takia toi koko riita sai alkunsa??? Miten tollasii tilanteisii pitäis suhtautua? Hymyillä vaan ja seurata vierestä, vai marssia keskelle tanssilattiaa "nolaamaa ittesä" ja pitää puhuttelu? Hyviä vinkkejä tulevaisuutta ajatellen kaivataan! Vai onko nyt taas se aika kuusta, et ylireagoin jokaisee pienimpääkin juttuu... HELP!!!
 
lappi
Olen kokenut saman, uskoa tai älkää sanoin naiselle, että "nostappas paidanhelmaa haluan nähdä kaikki", nainen pysähtyi katsoi pitkään ihmetellen ja lähti pois.
Olimme katketa naurusta, mieheni "heräsi".
 
Mullakin kiinostais, miten miehesi reagoi naisen keikutteluun? Jos hän oli tavallaan ´menossa mukana´, niin ymmärrän kyllä miksi olet loukkaantunut. Jos taas kyse oli vain siitä, että sinua ärsytti ko. keikuttelija (ketäpä ei?), mutta miehesi ei häneen reagoinut, niin tavallaan ymmärrän jos miehesi ärtyi, koska eihän hänellä ollut sinua enempää osaa siihen, että ko henkilö tuli siihen itseään tarjoamaan.
Mutta siis jos miehesi mielestä tää kaikki oli tosi hauskaa ja viihdyttävää, eikä hän ymmärtänyt miksi tilanne sinua häiritsi, niin yritä selittää asia hänelle. Lykkyä keskusteluun!
 
Niinpä, onhan se mies tietty toisaalta syytön tohon, ja ehkä mua ennenkaikkea ärsytti sen muijan käytös, mut olishan ukko voinu enemmän noteerata mua siinä ja antaa sen eukon ymmärtää et ei kiinnosta. (niinkun itse väitti)
Ei se mun mies muuta tehny ku katto sitä eukkoa, en kyl nähny, et miten katto, istuttii vierekkäin ja välillä tuijotti tanssilattiallepäin joten ilmeitä en esim. nähny. Jotenkin vaan tuntu tosi pahalt, et heti ku se muija huomas et ukkoni katto siihen päin niin heti alko eukko tarjoomaa itteesä.
Toisaalt huvittavaa, ku ukko läks kiltist mun kans kotii ja muija jäi keikuttaa itteesä tanssilattialle... saipahan siin ainakin pitkän nenän...
;)
Hirvee riita koko asiast ku uskalsin sanoo, et en tykänny em. tilanteesta. kuin noi miehen ajatukset pitäs tulkita? onko niin et se hermostu sen takia kun siin tilantees ei ollu mitää vai hermostuko siit et uskalsin sanoo ja olikin kiinnostusta puolin jos toisinkin??? Mä en tu koskaa kyl ymmärtää noit miehiä, miksei voi asiallisest puhuu asioit halki? :eek:
 
Mulla on ollut joskus aikoja sitten samantapainen tilanne ja silloin mies selitti, että hän suuttui, koska ei ollut sitä naista siihen tilanteeseen kutsunut, eikä osoittanut omalta osaltaan kiinnostusta, mutta minä silti valitin hänelle. Hän vertasi tilannetta esim. siihen, että jos joskus ulkona ollessa (silloin kun vielä käytiin suht usein) joku toinen mies tyrkytti itseään minulle, niin häntä suututti se mies, en minä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 15:16 lappi kirjoitti:
Olen kokenut saman, uskoa tai älkää sanoin naiselle, että "nostappas paidanhelmaa haluan nähdä kaikki", nainen pysähtyi katsoi pitkään ihmetellen ja lähti pois.
Olimme katketa naurusta, mieheni "heräsi".
Upee kommentti!!!! Miksei itel välähä koskaa tollee silloin ku pitäis...
=)
 
Maria1982


Täytyy muistaa, että kyllähän kaunista vartaloa moni mielellään katselee, vaikkei kiinnostusta muilta osin lainkaan olisikaan. Eli kyllä mun ukkoni ihan avoimesti kaupungilla voi katsella, ja katseleekin jos on katseltavaa. Samoin kuin minä. Mutta en mie silti ketään muuta huolis. :heart:

M

 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 17:03 Maria1982 kirjoitti:
Täytyy muistaa, että kyllähän kaunista vartaloa moni mielellään katselee, vaikkei kiinnostusta muilta osin lainkaan olisikaan. Eli kyllä mun ukkoni ihan avoimesti kaupungilla voi katsella, ja katseleekin jos on katseltavaa. Samoin kuin minä. Mutta en mie silti ketään muuta huolis. :heart:

M
Tätä on hyvä peesata :D
 
Oolraits, hyviä kommentteja&mielipiteitä on tullu, suuri KIITOS niistä, ilman noita oisin varmaa vieläkin pähkäämäs iteksee noit juttuja.
Tehtii isännän kans sovinto, keljuttaa kyl vieläkin kun ilta meni tommosen takia pilalle silloin harvoin ku ois mahdollista viettää aikaa ilman muksuja. Tarttee yrittää viel näin sovinnon jälkee asiallisest puhua tapahtuneest.....
 

Yhteistyössä