Miks miehet ei vastaa aina tekstareihin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just joo

Vieras
Ärsyttää kun eivät vaivaudu aina vastaamaan jos ei huvita. Kaikki mun naispuoleiset kaverit vastaa vaikka myöhemmin jos ei ennätä juuri silloin,mutta oma mies ei välttämättä vastaa, eikä miespuoliset kaverit. Ärsyttävää!

Ei vastaa naisetkaan. Itse voin ilmoittautua maailman huonoimmaksi tekstareihin vastaajaksi ja puhelimella soittajaksi. Nykyään ei silti pahemmin kukaan edes yritä pitää mun kanssa tekstareilla tai soittamalla yhteyttä, koska en koskaan ole tavoitettavissa ja sit unohdan vastata tekstareihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Ei vastaa naisetkaan. Itse voin ilmoittautua maailman huonoimmaksi tekstareihin vastaajaksi ja puhelimella soittajaksi. Nykyään ei silti pahemmin kukaan edes yritä pitää mun kanssa tekstareilla tai soittamalla yhteyttä, koska en koskaan ole tavoitettavissa ja sit unohdan vastata tekstareihin.

Miten ne sit pitää suhun yhteyttä, mulla vamma ainakin rajoittuu sähköposteihin vastaamiseenkin? Telepaattisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten ne sit pitää suhun yhteyttä, mulla vamma ainakin rajoittuu sähköposteihin vastaamiseenkin? Telepaattisesti?

Savumerkeillä? :D

Mä itse vastaan AINA tekstareihin, en kuitenkaan heti, mutta parin päivän sisällä nyt ainakin. Mutta mielenkiintoista huomata ettei kaikki vastaakaan niihin välttämättä ollenkaan. Musta ainakin tuntuu että mä loukkaannun vähän siitä jos joku ei vastaa mulle. Tuntuu ettei sellainen pidä minkään arvoisena mua jos ei vastaa.
Mutta meitä ihmisiä on niin monenlaisia ja pitäis osata ymmärtää ettei vastaaminen kuulu vaan kaikkien ihmisten tapoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä itse vastaan AINA tekstareihin, en kuitenkaan heti, mutta parin päivän sisällä nyt ainakin. Mutta mielenkiintoista huomata ettei kaikki vastaakaan niihin välttämättä ollenkaan. Musta ainakin tuntuu että mä loukkaannun vähän siitä jos joku ei vastaa mulle. Tuntuu ettei sellainen pidä minkään arvoisena mua jos ei vastaa.
Mutta meitä ihmisiä on niin monenlaisia ja pitäis osata ymmärtää ettei vastaaminen kuulu vaan kaikkien ihmisten tapoihin.

No kyllä mäkin aina jossain vaiheessa vastaan jos viesti on yhtään semmoinen että vastausta odottaa (enkä ole muuten yhteydessä). Mut vastaus saattaa kyllä kestää vaikka päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ilmoittavat miehelleni jos on tärkeää asiaa, seuraavat naamakirjasta höpinät ja lopun edestä ovat pitämättä yhteyttä jos eivät satu muuten näkemään livenä.

Yhteistyössä