miks me naiset ollaan usein niin sinisilmäisiä? pettämisestä! mitä mun pitäs tehä?

• Viestiketjun aloittaja kumpikampi
  • Ensimmäinen viesti
kumpikampi
Kaikkea en haluis tietää..ees kavereistani. Kaverini (vaikka katja) tänään soitti, että on menny sitten sänkypuuhiin toisen kaverini (olkoon sitten vaikka Mira) miehen kanssa..
Tää mira lähti lasten kanssa lomareissulle vajaaks viikoks ja ukkosa jäi kotiin. Ne on molemmat ollu kovin "rakastuneita" muitten silmissä ja puhuneet aina kuinka kaikki on hyvin ja mallillaan. ja ollaan onnellisia ja plaah..just reilu viikko sitten kuuntelin kun Mira kerto kuinka ihana mies sillä on kun ei petä jne..

No nyt se mies oli laittanu katjalle viestin, että "muija ja lapset lomalla, tuletko kylään?" ja katjahan oli menny... nää mira ja katja ei juurikaan tunne toisiaan, mutta mä tunnen molemmat monen vuoden takaa ja ollaan läheisiä molempien kanssa.

Kuinka mun pitäs toimia vai vaan hiljentyä? toisaalta en todellakaan voi kattoa vierestä kun kaveria petetään, mutta voinko tehä sen katjalle?

vieras
todellakin voit (ja pitää) kertoa miralle. Katja on itse valintansa tehnyt ja mun mielestä olisi jo epäreilua sinua kohtaan että sinun pitäisi tuollaista asiaa salata kun olette hyviä ystäviä!

petturit yök
Alkuperäinen kirjoittaja kumpikampi:
Kaikkea en haluis tietää..ees kavereistani. Kaverini (vaikka katja) tänään soitti, että on menny sitten sänkypuuhiin toisen kaverini (olkoon sitten vaikka Mira) miehen kanssa..
Tää mira lähti lasten kanssa lomareissulle vajaaks viikoks ja ukkosa jäi kotiin. Ne on molemmat ollu kovin "rakastuneita" muitten silmissä ja puhuneet aina kuinka kaikki on hyvin ja mallillaan. ja ollaan onnellisia ja plaah..just reilu viikko sitten kuuntelin kun Mira kerto kuinka ihana mies sillä on kun ei petä jne..

No nyt se mies oli laittanu katjalle viestin, että "muija ja lapset lomalla, tuletko kylään?" ja katjahan oli menny... nää mira ja katja ei juurikaan tunne toisiaan, mutta mä tunnen molemmat monen vuoden takaa ja ollaan läheisiä molempien kanssa.

Kuinka mun pitäs toimia vai vaan hiljentyä? toisaalta en todellakaan voi kattoa vierestä kun kaveria petetään, mutta voinko tehä sen katjalle?
Seuraile ensin sivusta, jos näet et tilanne jatkuu kerro "katjalle" tietosi varovasti.

Kamala tilanne.

Toisaalta multa ei heru yhtään sympatiaa pettäjille.

Ite oon vähän samankaltaisessa tilanteessa nyt, onneksi en sentäs tunne henkilökohtaisesti kumpaakin osapuolta, mutta sanotaan nyt vaikka niin että meni vähän maku eräästä henkilöstä kyllä nyt. :| Hän ei tietoisesti kyllä ollut pettämässä ketään, ilmeni vasta aktin itsensä jälkeen että mies onkin kihloissa ja kahden lapsen isä, toinen syntynyt kuukaus sitten, mutta niin vain haikailee hyvän 'hoidon' perään....

OKSETTAVAA että joku tekee noin :eek: :x siis hyi v***Tu |O

Mieti jos olisit petetyn asemassa ja nuo ystäväsi tietäisivät siitä eivätkä kertoisi. Miltäs se tuntuisi? Todellakin kertoisin mutta en mitään yksityiskohtia vaikka tietäisi, pelkästään että katja on ollut teillä yötä viettämässä tms. Sanansa pitää kyllä valita tarkkaan :(

muoks. itse olin pari vuotta sitten tuollaisessa tilanteessa, miehen yksi vanhimmista ystävistä oli pettänyt tyttöystäväänsä ja kertoi siitä minunkin kuulleni. En siedä yhtään pettämistä enkä todellakaan ollut lojaali sille petturille vaan sanoin kyllä jo siinä kuullessani etten mä voi pitää tollasta asiaa salassa vaan toivon että itse kertoo ettei minun tarvitse. Eipä kertonut, kerroin kun seuraavaksi naisen näin ja heillä tuli ero. Se miehen kaveri haukku mut ihan pystyyn kun olin "pettänyt sen luottamuksen" (nyyh) ja sen jälkeen ei olla taidettu nähdäkään. Koen että täysin oma vikansa, pakottaa mut tuollaiseen tilanteeseen. Tiesi että ollaan naisystävänsä kanssa ystäviä joten minun kuulleni asiasta EI olisi pitänyt puhua.

Kinkkinen tilanne
Onpas kinkkinen tilanne.. Kannattaisko sanoa sille miehelle (tai Miralle) jotain että tiedät ja ettet hyväksy ja oot sitä mieltä että Katjan tulis tietää tai tuollaisen pelin loppua... Koska toisaalta ajattelen myös niin että jos kerrot Katjalle niin olet pettänyt Miran luottamuksen, joka on myös hyvä ystäväsi... Sitä et varmaan tule ikinä saamaan anteeksi ja pahimmassa tapauksessa menetät molemmat hyvät ystäväsi kun Katjakin kuulee sinulta jotain noin järisyttävää omasta aviomiehestään...

Kinkkinen tilanne
Alkuperäinen kirjoittaja Kinkkinen tilanne:
Onpas kinkkinen tilanne.. Kannattaisko sanoa sille miehelle (tai Miralle) jotain että tiedät ja ettet hyväksy ja oot sitä mieltä että Katjan tulis tietää tai tuollaisen pelin loppua... Koska toisaalta ajattelen myös niin että jos kerrot Katjalle niin olet pettänyt Miran luottamuksen, joka on myös hyvä ystäväsi... Sitä et varmaan tule ikinä saamaan anteeksi ja pahimmassa tapauksessa menetät molemmat hyvät ystäväsi kun Katjakin kuulee sinulta jotain noin järisyttävää omasta aviomiehestään...
Sori meni nimet väärinpäin...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Periaatteessa kannatan kertomista, mutta jos et voi sanojasi mitenkään todistaa, niin ehkä silti parempi jättää väliin. :/ On aika suuri vaara, että "Mira" uskoo ennemmin mieheensä kuin sinuun...
näinpä! parhaassa tapauksessa menetän 2 ystävää...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Ja mistä sinä sait tämän tietoosi? Katja kertoi vai? Vaikka kenties tietää että olet myös Miran kavereita? Juupa juu...
kerto ja toivo etten puhu kenellekkään. kehuskeli kuinka oli kivaa.. sanoin etten ala kuuntelemaan tollasta, etenkään kun sen äänessä ei ollu tippaakaan katumusta!

ikävää kumminkin
no joo..on väärin, on! enkä haluis että mulle koskaan tehtäis noin..mutta... Mun mielestä ei ole sun tehtävä kertoa kaverilles. koska tää pettäjä luottamuksella asian sulle kertoi! sulla on oikeus hiljentyä vaikeissa tilanteissa, mut ei kertoa!

vieras
No tuota... Miran ja miehensä suhde voi olla hyvä (nyt ja tulevaisuudessakin) ja voivat olla rakastuneita, VAIKKA Miran ukko olis pettänyt jo ennen tätä Katjaakin.
Mira uskoo, kun ukko vakuuttaa. Niin se vaan on. Eikä se tee Miran ukon pettämisestä mitenkään jalompaa tai oikeutetumpaa.

ap
taidan nyt ainenkin toistaiseks jättää kertomatta. Näin se taitaa mennä, kun miran ukko kiistää, niin mira uskoo ja meijän kaverisuhde on mennyttä, koska mä olen valehtelija! Lisäksi Katja suuttuu mulle kun kuitenkin luottavaisena kertoi.

J.
Mä sanon vaan et itse ainakin haluaisin tietää jos mua petettäisi, enkä antaisi anteeksi ystävälle joka ei kertoisi mulle jos tietäisi miehen pettäneen. Mulle tulis sellanen olo et kaikki pitää mua idoottina.. ja suututtais et luultavasti mun selän takana kuiskitaan et voi raukka parka kun sen mies pettää ja sit pokkana kuunneltaisi kun mä kerron miten hyvin meillä menee...

Yhteistyössä