miks mä tunnen syyllisyyttä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väärinkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väärinkö?

Vieras
siis mies petti mua ja mä jätin sen.nyt se koittaa saada mua takas.meiän koko yhessä olon aikana mä en saanu käydä missään,olin vaa lastenkans kotona.mul ei oo kavereitakaan yhtään.ei harrastuksia,ei mitään.nyt yks tuttu miespuolinen henkilö haluiais mun kanssa seksi suhteen.mä haluiaisn kans,mul ei oo ollu mitään kontaktia aikuisiin pitkiin aikoihin.välil tuntuu et seinät kaatuu päälle enkä saa mistää kii enää.mä tiedän että se suhde piristäis mua ja jaksasin paljon paremmin,mutta..miks musta tuntuu kauheen väärältä?siis haluaisin todella tehä sen mut tunnen siit syyllisyyttä jo etukäteen..mikä mua vaivaa?onko se niin väärin oikeesti jos mä tekisin sen?mitä mä oikeen teen tän asian kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja kuuleppa nyt:
sinä. Sinä et ole enää aviossa. Joten siitä vaan uuteen suhteeseen. Et myöskään ole tilivelvollinen siitä kenellekkään.

No tuota itse olen sitä mieltä, että suhteeseen ryntäämisen sijaan voisi "itsenä löytäminen" olla paikallaan.

Sanoit ettei sinulla ole harrastuksia tai ystäviä. Ala harrastamaan jotain, sieltä voi ystäviäkin löytyä :)

Ex-ukkosi unohtaisin kokonaan. Panosta itseesi, unohda miehet vähäksi aikaa!

Yhteistyössä