Miks mä oon näin ristiriitainen?

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Toisaalta mä kiukuttelen, kun mies tekee vaan remontin jälkinäpertelyjä. Ja mä saan hoitaa yksin lapset ja kodin. Eli kaipaan apua tai siis jonkun jakamaan hommia.

Toisaalta mä haluaisin että lähtis nyt toi miäs vähän pidemmälle reissulle, niin mä saisin touhuta ihan rauhassa itsekseni. Ilman että kukaan napisee tekemättömistä hommista.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis napiseeko sun mies sulle? :(

No ei nyt suoraan, vaan jupisee itsekseen "tiskikonekin on tyhjentämättä". Eli siis kumpikaan ei ole kerennyt/jaksanut jotain tehdä niin se aiheuttaa hermostumista ja napinaa jota ei ole suunnattu keneenkään. Tai sit se napisee itselleen, mut jos mä kuulen niin oletan sen kohdistuvan muhun. Äh vaikea selittää, mutta siis napinaa joka ei ole suunnattu suoraan mulle mutta rivien välistä voi tulkita toisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Siis napiseeko sun mies sulle? :(

No ei nyt suoraan, vaan jupisee itsekseen "tiskikonekin on tyhjentämättä". Eli siis kumpikaan ei ole kerennyt/jaksanut jotain tehdä niin se aiheuttaa hermostumista ja napinaa jota ei ole suunnattu keneenkään. Tai sit se napisee itselleen, mut jos mä kuulen niin oletan sen kohdistuvan muhun. Äh vaikea selittää, mutta siis napinaa joka ei ole suunnattu suoraan mulle mutta rivien välistä voi tulkita toisinkin.

Ota vähän rennommin, joulu tulossa ja kaikee. Me sohvalle ja pistä jalat oikoselleen ja kattele tyytyväisenä kun mies viimeistelee remonttia. B)

Ota vähän rennommin, joulu tulossa ja kaikee. Me sohvalle ja pistä jalat oikoselleen ja kattele tyytyväisenä kun mies viimeistelee remonttia. B)

No kun ei sekään onnistu, kun ne pakolliset hommat täytyy kuitenkin hoitaa: ruoka, tiskit, pyykit, siivous (edes silleen sutasten), lasten kuskaaminen harrastuksiin, kaupassa käynnit, synttärien suunnittelu ja järjestely (meillä alkaa joulun odottelu vasta sitten kun esikoisen synttärit on juhlittu)...

Yhteistyössä