miks mä koukutun aina johonkin (kyse ruuasta :D)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
joku aika sitten mulla oli maksamakkarakoukutus, oli pakko saada vaalee leipä ja päälle voita ja reilusti maksamakkaraa :p
sellasia vedin napaani kun simo hilloo.
joskus oli pakko saada paahtoleipä, päälle nimenomaan voileviä, balkania ja sulatejuustoo :p
nyt mun koukutuslistalla on paahdettu ruisleipä jonka päällä voita, sinappikurkkusalaattia, kinkkua ja juustoo :p
taas viikon vetäny tollasia leipiä :xmas:
ja on niitä enemmänkin... :D
onko muilla samanlaisia "kausia"? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todellakin. Meinas vähän muilta ymmärrys loppua, kun mun olis tehny mieli jatkuvasti ruoaksi spagetti bolognesea...

:D nyt tekis mieli spagetti bolognesea :D

mul oli keittokausi joskus viime syksynä, söin ihan hulluna nimenomaan kantarellikeittoo :p
mies soitti töistä et jos meillä on taas jotain soppaa ni meen raflaan syömään :laugh:

mulla on tällasia kausia: spagetti ja pesto, sitten on noi maksamakkaraleivät, ja sellaset leivät missä voita ja lauantaimakkaraa, nakit kylmänä, puurokausi yms :)

Mä söin joskus kuukausikaupalle muhkuja, joihin laitoin päälle aprikoosimarmeladia ja juustoa. Siis varmaan puol vuotta vedin niitä joka päivä enkä ikinä kyllästyny.

Nyt vähän aikaa sit oli sellanen kausi, et leivälle oli pakko saada aina sitä voileipäpikkelssiä (sitä ennen en oo käyttäny sitä IKINÄ, en tajuu mistä toikin mieliteko tuli)

Yhteistyössä