Miks mä haaveilen miehestä joka vaa satuttaa mua :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks hullu

Vieras
Tunnettu ollaan 3kk, nähty 3 kertaa. Mies haluaa multa vain seksiä.

Hypin kun pässi narussa miehen mukaan, ootan soittoa tai viestiä koko ajan puhelin kourassa. Miehestä ei edes olisi parisuhteeseen, pettää, juo jne. Mutta silti mä vaa haaveilen siitä :/ Ihan ku mulla ois joku pakkomielle!!!

Tiedän satavarmasti että ei oo musta kiinnostunut, haluaa vain seksiä. Ja mä triedän ettei mun pitäis olla sen kaa yhteydessä saatikka nähä sitä, mut silti mä vaan ootan sitä koko ajan :/

Miten tästä pääsee yli ja ohi, mähän oon ihan sairas. Neuvokaa jooko!

Jos vaikka hankkisit jotain tekemistä ettei tarvi puhelin kourassa elää. Keksi jotain esim. palkitse itsesi jos olet ajatelematta juopottelevaa pukkia päivän.

No tavallaan paljonki vapaa-aikaa, lasten kaa kotosalla ollessa. En sitten niin ajattelekkaa jos jossain mennä tolskataan, mutta tässä kotona olleessa ja vrsinkin illalla kun lapset nukkuu!

Mä meinaan koko ajan soitella sille tai laittaa viestii, tiedän että se vaan ylpistyis kun taas yks roikkuu perässä. No onneks en oo niin tehny vielä mutta kaukana ei kai oo..

Jotain on oikeesti keksittävä, mä tuun muute hulluks. Ja tosiaan, kun mieskin on niin viallinen!

OMG! Sulla on lapsiakin ja sä edes mietit yhteyden pitoa tollaiseen ukkoon. Keksi nyt hyvä ihminen jotain tekemistä äläkä IKINÄ IKINÄ ota yhteyttä siihen mieheen äläkä edes vastaa sen mahdollisiin yhteydenottoihin.
Kyllä sinä pystyt siihen. Ole nainen!!!

Nii mietin, siks mua pelottaaki.

Helpommin sanottu ku tehty se yhteyttä pitäminen (toissalta soittaa mulle ehkä joka toinen vko, kännissä)

Mä tiedän että mä en oo ihastunu saati rakastunu, mulla vaan on joku sairas pakkomielle,

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja yks hullu:
Jotain on oikeesti keksittävä, mä tuun muute hulluks. Ja tosiaan, kun mieskin on niin viallinen!

Siis viallinen oma mies ja vielä viallisempi säätö? Miten olis ero?

Siis ei ei, ei mulla miestä oo kun eronnut oon aikaa sitte. Meinasin että tää mies joka on mulle pakkomielle on viallinen.

Nyt nainen hommaat itsellesi selkärangan! Vastaan tulee varmasti vielä hyvä ja kunnollinen mies. Mutta nyt keskityt niihin lapsiisi ja puhelin pidetään yöllä kiinni/äänettömällä ettei juopot häiritse. Sovitaanko näin?

Alkuperäinen kirjoittaja surkeeta:
Nyt nainen hommaat itsellesi selkärangan! Vastaan tulee varmasti vielä hyvä ja kunnollinen mies. Mutta nyt keskityt niihin lapsiisi ja puhelin pidetään yöllä kiinni/äänettömällä ettei juopot häiritse. Sovitaanko näin?

No se vois tosiaan olla alku ( mä kun tosiaan pidän puhelinta äännellisellä ja nukun huonosti kun ootan että soittaa )

Joo, ens yönä laitan puhelimen kiinni. Askel se ois seki..

Kunhan on edes joku josta haaveilee? Alhainen itsetunto? Nyt itsetuntoa ja parempaa haaveilun kohdetta hankkimaan. Tai sitten laitat itsetunnon kuntoon ennen kuin haaveilet yhtään kenestäkään. Opettelet elämään itseksesi, olemaan ylpeä itsestäsi, olemaan lasten kanssa ihan rauhassa. Tuo ei ainakaan tee hyvää sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja yks hullu:
Alkuperäinen kirjoittaja surkeeta:

No se vois tosiaan olla alku ( mä kun tosiaan pidän puhelinta äännellisellä ja nukun huonosti kun ootan että soittaa )

Joo, ens yönä laitan puhelimen kiinni. Askel se ois seki..

Hyvä juttu. Tämä siis sovittu ja meidän sopimus on pitävä! Ajattele, kun on mukava aamulla herätä hyvin nukutun yön jälkeen. Siitä se lähtee!!! Tsemppiä vaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja ******:
Kunhan on edes joku josta haaveilee? Alhainen itsetunto? Nyt itsetuntoa ja parempaa haaveilun kohdetta hankkimaan. Tai sitten laitat itsetunnon kuntoon ennen kuin haaveilet yhtään kenestäkään. Opettelet elämään itseksesi, olemaan ylpeä itsestäsi, olemaan lasten kanssa ihan rauhassa. Tuo ei ainakaan tee hyvää sulle.

Mä en jotenki usko et itsetunnossa vikaa ois, siis pidän itseäni ihan kivana ja nättinä, tiedän että saisin hyvän miehen. Moni mies on ilmassu kiinnostuksensa mut mä en vaan pääse mukaan niihin :/ Ehkäpä osansa tekee tän miehen pahan pojan viehätys, tai jotain.

Ja joo, se sopimus on nyt sitten pitävä. Vauvanaskelin, seuraava yö onki sitte varmasti helpompi.

Yhteistyössä