Miks mä en tuu oikein koskaan kylläiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kisu

Vieras
Onko kellään muulla tällaista? Puuttuukohan multa joku horioni tms. Voin syödä vaikka kuinka paljon, eikä tunnu missään. Sitten hetken päästä on taas nälkä..

Nyt on viikon verran ollu jatkuva nälkä vaikka syön. En oo liikkunu mitenkään erikoisen paljon ja oon syöny ihan terveellisesti.. Herkkujakin kyllä.

Mulla vähän sama juttu. Nuorena ei haitannut, olen aina ollut hoikka ja pysynyt hoikkana vaikka söin kuin iso mies ja ihan jatkuvasti. Vaan kun 30 vuotta meni ohi ja syntyi 2 lasta ei enää ole voinut syödä samoin. Juuri laihdutin lähes 10 kg jotta pääsen samoihin kuin ennen lapsia. Ja kyllä täytyy sanoa et tällaiselle syöpölle se oli kauheaa. Ja kauheaa on vieläkin kun yritän pitää sen painon. Jatkuvaa kitumista ja nälkää, herkkujen kaipuuta. Bmi nyt 21 eli en ole liian laiha.

Syö rasvaa, vältä liikoja hiilihydraatteja varsinkin nopeita. Kasviksia paljon, proteiinia sopivasti - pitää hyvin nälkää. Vältä lisäaineita - varsinkin arominvahventeita (esim hyvin yleinen E621).

No syön ihan oikeita ruokia, lihaa ja ruisleipää, piimää jne. Hedelmiä ja kasviksiakin paljon. Mutta koskaan ei oo oikein täys olo ja hetken päästä on taas nälkä vaikka olis just syöny hyvän aterian.

Paha olo kyllä tulee, jos syö liikaa makeaa, mut tavallisesta ruuasta ei.

Yhteistyössä