miks mä en ikinä muista! Ei kananta mennä cittariin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";23918328]Onhan siellä lihatiski?? Kuopiossa nimittäin. Käytiin juuri Kuopion citymarketissa ja lihat oli ihan törkeen hintasia verrattuna Prisman hintoihin! Esim. porsaan suikalelihat Prismassa 1,99 ja Cittarissa 3,5 :O Ja siis täysin sama merkki. Ostettiin kuitenkin parin päivän ruuat kun siellä oltiin ja oli kyllä kallis reissu.. Prismasta olis varmaan saanut samalla hinnalla pari kassillista tavaraa![/QUOTE]

Kuopion prismassa on ainoastaan pakattua lihaa, eikä lihatiskiä todellakaan ole. Ainoastaan kala- ja leikkeletiski on.

Onneksi ei ole tarpeen laskea näennäissäästöä ruokaostoksissa.

ei välttämättä, olen vertailut hintoja ja kyllä lidlssä on hinnat nousseet huimasti. myöskään kaikkia tuotteita joita käytetään ei lidlstä saa. Sen tiedän että ne joka ovat kovia ottamaan käyvät lidlssä, koska oluet ja siiderit ovat siellä tietääksen paljon halvemmpia kuin muualla.
Lidl ei vaaan olemeidän kauppa, mitä pahaa snä on jos suosii SUOMALAISTA työtä ja käy suomalaisessa kaupassa.
Lidl ei arvosta työntekijöitään ja se kassa siellä on huono. Yleensä ostan paljon, joten jään aian tukoksi siihen enkä tykkää pakata tavaroitanai KAHTEEN kertaan, ensin lapata kärryn takas ja sit vasta muovipussiin

maitoa päässääntöisesti ostetaan valintatalosta, se maksaa tuossa lähimässä valintatalosssa 69 centtiä litra, kun prismassakin sen hinta on jo 75 sentiä, oli ennen 72 centtiä. lähikaupan maito maksaa halvimilaan 89 senttiä joten säästöä tulee huimasti tässä kun viitsi polkea kolmen kilsan päähän. se ei oo mitenkään ylivoimaisen vaikeaa,

oiskohan sun aika käydä uudelleen siellä Lidl:ssä,päivittämässä noita sun tietoja?olen ollut Lidl:ssä töissä reilut 8 v ja voin sanoa,että jos siellä ei työntekijöitä arvostettaisi,en minä eikä moni muukaan siellä olisi enää vuosiin ollut töissä..ja suomalaisia tuotteita löytyy pilvin pimein,ei vaan ehkä juuri niillä samoilla atria,hk yms merkeillä..

[QUOTE="eipäs";23918354]Kuopion prismassa on ainoastaan pakattua lihaa, eikä lihatiskiä todellakaan ole. Ainoastaan kala- ja leikkeletiski on.

Onneksi ei ole tarpeen laskea näennäissäästöä ruokaostoksissa.[/QUOTE]

Näennäissäästöä? :D Ei meilläkään "tarvitse" laskea tarkalleen mihin on varaa, mutta miksi ihmeessä maksaa SAMOISTA ruokaostoksista selvästi enemmän? Uskoisin, että meillä menisi vuodessa enemmän ruokaan rahaa n. 1200 e ainakin jos siirryttäisiin asioimaan cittarissa. Nekin rahat voi käyttää sitten johonkin muuhun =)

Kyllä lidlissä on monia samoja tuotteita kuin muissakin kaupoissa,vaan taitaa rolliksella painaa plussapalloy ja s-boonukset takapuolta :D
Maito on paljon halvempaa lidissä,tuoremehu ym. mutta tosiaan niistä ei saa BOONUSTA :laugh:
Kun kerran pyörällä käyt kaupassa niin ei ainakaan luulisi olevan vaikeaa käydä eri tarjouksiakin noukkimassa eri kaupoista,ei ole parkkipaikka ongelmaakaan ;)
Ja ihan suomalaista lihaa kuin makkaraa ym sieltä lidlistäkin saa,mutta mikäs juntin mielipiteet muttaa :D
Taitaakin kertoa rolliksesta se lidlin mainos kun miehellä on siinä ihme ennakkoluulot :D

Käyn ihan periaatteen vuoksi kaupoissa, joissa oikea hinta on merkattu isommalla kuin joku etukorttihinta. K-ketjun kaupoissa ne on ihan systemaattisesti niin, että etukorttihinta on isommalla. Kassalla sitten saa aina todeta että jaha, maksetaan enemmän. Minä kun en halua lompakossani kanniskella turhia kortteja, asia hieman ärsyttää. Niinpä nykyään käynkin vain kaupoissa, joissa tuotteet maksavat mitä maksavat, oli jotain vitun plussapallokorttia tai ei.

Me tykätään Cittarista paaaaaaaaljon enemmän. Koko kompleksi on paljon selkeämpi, ja plussalla saatava hetietu on tosi hyvä. Usein lähtee hinnasta heti pois kymppi. Vihannes osastolla on myös parempilaatuista ainesta ja henkilökunta on paljon mukavampaa. :)

Kannattako apn pikkusen muuttaa noita ennakkokäsityksiään...:(
Lidlissä on paljon halvempaa kuin Prismoissa tai Caiitareissa ja sieltä saa ihan samoja tuotteita kuin "normikaupoistakin".
Esim vaipat ovat halvempia kuin missään muualla. En tiedä onko aplla vaippaikäisiä lapsia, mutta kannattaa tosiaan käydä itse paikanpäällä TOTEAMASSA asia, ei vain olettaa asioita.

Kassat ovat muuttuneet normaaleiski kassoiksi myöskin.

No mikäs siinä on käydessä kalleissa marketeissa jos yhteiskunnanvaroilla elää, toisin se miellä :( pakko on nöyrtyä ja mennä sinne Lidliin mistä löytyy halvemmalla samaa tavaraa.

[QUOTE="öö";23918197]hassua sinäänsä kun mulla menee cittariin vähemmän rahaa samoihin tavaroihin, siksi itse käytän cittaria mielummin kuin prismaa.[/QUOTE]

Olen todennut ihan saman. Ja sen lisäks meidän prisma on aivan järkyttävän iso ja kamala paikka. Just yks päivä kävin toteamassa, eikä taas tarvi vuoteen käydä.

Hinnoissa on eroa täällä. Tosin Prisma on myös nostanut hintatasoaan selvästi.

Itse haen Citymarketista niitä tarjoustuotteita, joiden tiedän oikeasti olevan halvempia kuin Prismassa. Lisäksi melko usein ostan hedelmiä Citymarketista, koska ne ovat samanhintaisia, mutta parempia kuin Prismassa.
Lidlissä käyn tosi harvoin. Tiedän kyllä, että siellä on samoja tuotteita kuin normikaupassa, mutta mielestäni valikoima on liian suppea.

Minunkin mielestä Lidlin valikoima on tosi suppea, etenkin lihapuolella. En tiedä onko yleistä, mutta meillä päin Lidlissa on vain sellainen yksi kylmäkaappi (kaksi ovea). Kanan koipea, ei siis kanaa muussa muodossa ja jauhelihaa. En muista olenko siellä muuta lihaa nähnyt.. asioin siis Lidlissa ostamassa limut ym. mutta en vain mitenkään saisi tehtyä kaikkia ruokaostoksia sieltä, vaikka aina kierrän koko kaupan. Ja Lidl on kyllä nostanut hintoja aika roimasti alkuun nähden.

[QUOTE="hmm";23918760]Minunkin mielestä Lidlin valikoima on tosi suppea, etenkin lihapuolella. En tiedä onko yleistä, mutta meillä päin Lidlissa on vain sellainen yksi kylmäkaappi (kaksi ovea). Kanan koipea, ei siis kanaa muussa muodossa ja jauhelihaa. En muista olenko siellä muuta lihaa nähnyt.. asioin siis Lidlissa ostamassa limut ym. mutta en vain mitenkään saisi tehtyä kaikkia ruokaostoksia sieltä, vaikka aina kierrän koko kaupan. Ja Lidl on kyllä nostanut hintoja aika roimasti alkuun nähden.[/QUOTE]

Minun äiti erehtyi joskus ostamaan Lidlistä jotain tarjouksessa olevia broilerin "suikaleita", mutta se olikin sellaista pientä lihamylhyä, ei mitään suikaleita. Koiralle meni ne lihat, eikä kyllä enää erehdytä Lidliin lihaa ostamaan.

Kyllä meidän Lidlistä löytyy niin kanaa jauhelihaa marinetteja ja kaikkea muutakin liha tuotetta. Toki ei siellä niin isoa valikoimaa ole mutta jos nyt et tarvitse ostaa kieltä tai munuasia niin mihin tarvii ison valikoimnan jos kuitenkin ottaa sen tutun jauhelihan?

Yhteistyössä