Miks KAIKKI on raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja ett tällasta
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tiedän ett oon malttamaton! Tää vuos ollaan vast yritetty!
Mut ku tuntuu tosissaan siltä, ett kaikki muut on raskaana!
Niin ja nyt ku on menkat päällä niin eriyisesti harmittaa, taas hukkaan menny kuukaus! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän ett oon malttamaton! Tää vuos ollaan vast yritetty!
Mut ku tuntuu tosissaan siltä, ett kaikki muut on raskaana!
Niin ja nyt ku on menkat päällä niin eriyisesti harmittaa, taas hukkaan menny kuukaus! =)
ihan kun mun näppikseltä, just tuli vuosi yritystä täyteen. päivälleen vuos sitten kohdun ulkoinen raskaus meni spontaanisti kesken. sen jälkeen ei mitään. menkat päällä parhaillaan ja vitutuskäyrä helvetin korkealla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän ett oon malttamaton! Tää vuos ollaan vast yritetty!
Mut ku tuntuu tosissaan siltä, ett kaikki muut on raskaana!
Niin ja nyt ku on menkat päällä niin eriyisesti harmittaa, taas hukkaan menny kuukaus! =)
ihan kun mun näppikseltä, just tuli vuosi yritystä täyteen. päivälleen vuos sitten kohdun ulkoinen raskaus meni spontaanisti kesken. sen jälkeen ei mitään. menkat päällä parhaillaan ja vitutuskäyrä helvetin korkealla.
:'(
Pahoillani sun puolesta!
Mua kyllä pelottaa just, ett jos tulisin joskus raskaaks ja sit jos se meniski kesken! =(

Mä niin inhoon tätä hiton verenvuotamista! Muuna aikana kuusta ees voi haaveilla, ett tulis tai olis raskaana, mut sit aina totuus iskee ikävästi taas veret pöksyihin! =(
Vitutuskäyrä tääl kans hipoo taivaita, mut kyllähän tää taas tästä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän ett oon malttamaton! Tää vuos ollaan vast yritetty!
Mut ku tuntuu tosissaan siltä, ett kaikki muut on raskaana!
Niin ja nyt ku on menkat päällä niin eriyisesti harmittaa, taas hukkaan menny kuukaus! =)
ihan kun mun näppikseltä, just tuli vuosi yritystä täyteen. päivälleen vuos sitten kohdun ulkoinen raskaus meni spontaanisti kesken. sen jälkeen ei mitään. menkat päällä parhaillaan ja vitutuskäyrä helvetin korkealla.
:'(
Pahoillani sun puolesta!
Mua kyllä pelottaa just, ett jos tulisin joskus raskaaks ja sit jos se meniski kesken! =(

Mä niin inhoon tätä hiton verenvuotamista! Muuna aikana kuusta ees voi haaveilla, ett tulis tai olis raskaana, mut sit aina totuus iskee ikävästi taas veret pöksyihin! =(
Vitutuskäyrä tääl kans hipoo taivaita, mut kyllähän tää taas tästä...
kiitos, ja :hug: sullekkin.

eniten vituttaa, se että tulin sillon vuos sitten vahingossa raskaaksi, ehkäisystä huolimatta ja nyt kun vauva ois tervetullut, niin ei mitään.

menkka-aika on oikeastaan se helpoin aika kierrosta, eipähän tarvi kuvitella oireita ja elätellä toiveita. vaikka vituttaahan se, mutta jotenkin mä osaan vielä kattoa eteenpäin ja toivoa/luottaa siihen seuraavan kiertoon. kai se toiveikkuus jossain vaiheessa katoaa ja tilalle jää vaan katkeruus.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lieru:
toki yritys on henkisesti rankkaa, mutta miks täällä vauvapalstoilla pyöritte jo siinä vaiheessa. Keskittykää hyvään seksiin ja vapaudestanne nauttimiseen!
siis onks tääl jotain rajoituksii ketkä tääl saa kirjotella?
Ajattelin vaan, ett tääl saattais olla muutama samasta asiasta kärsivä, kuten näköjään onkin!
 
häpeä!
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-:
Täälläkin ollaan kuudennella kuulla :p ;)


Kysympä että tuliko nyt hyvä mieli? Itse en ole raskaana ja vauva ei ole ajankohtainen meille tällä hetkellä mutta kylläpä tuli paha olo ap:n puolesta kun sun kommentin luin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja lieru:
toki yritys on henkisesti rankkaa, mutta miks täällä vauvapalstoilla pyöritte jo siinä vaiheessa. Keskittykää hyvään seksiin ja vapaudestanne nauttimiseen!
varmaan siks että me tahotaan, ajokorttiakin varten tarvitaan teoriatunteja, ja palstalla roikkumisen vois rinnastaa niihin. miten palstailevat miehet sitten kategorioidaan, miks ne saa olla täällä, mutta kuumeilevat ei? ja miten raskaus/äitiys sulkee pois hyvän seksin ja vapauden?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän ett oon malttamaton! Tää vuos ollaan vast yritetty!
Mut ku tuntuu tosissaan siltä, ett kaikki muut on raskaana!
Niin ja nyt ku on menkat päällä niin eriyisesti harmittaa, taas hukkaan menny kuukaus! =)
ihan kun mun näppikseltä, just tuli vuosi yritystä täyteen. päivälleen vuos sitten kohdun ulkoinen raskaus meni spontaanisti kesken. sen jälkeen ei mitään. menkat päällä parhaillaan ja vitutuskäyrä helvetin korkealla.
:'(
Pahoillani sun puolesta!
Mua kyllä pelottaa just, ett jos tulisin joskus raskaaks ja sit jos se meniski kesken! =(

Mä niin inhoon tätä hiton verenvuotamista! Muuna aikana kuusta ees voi haaveilla, ett tulis tai olis raskaana, mut sit aina totuus iskee ikävästi taas veret pöksyihin! =(
Vitutuskäyrä tääl kans hipoo taivaita, mut kyllähän tää taas tästä...
kiitos, ja :hug: sullekkin.

eniten vituttaa, se että tulin sillon vuos sitten vahingossa raskaaksi, ehkäisystä huolimatta ja nyt kun vauva ois tervetullut, niin ei mitään.

menkka-aika on oikeastaan se helpoin aika kierrosta, eipähän tarvi kuvitella oireita ja elätellä toiveita. vaikka vituttaahan se, mutta jotenkin mä osaan vielä kattoa eteenpäin ja toivoa/luottaa siihen seuraavan kiertoon. kai se toiveikkuus jossain vaiheessa katoaa ja tilalle jää vaan katkeruus.
Mulla taas menkat on aina haaveiden kuolema ja kun niitten mukana tulee vatsakivut, mitkä olisi niin paljon helpompi kestää, jos ois kipuja sen takii, ett oon raskaana, mut ku ne tulee just sen takii että en oo raskaana niin... v.tuttaa.
Huomenna on päivä uus!
Raskautumisonnea ja :hug: sulle! =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
En miekään ole raskaana :wave: Yli vuosi ollaan yritetty kakkosta ja ens kuussa on taas edessä hoidot.
Tuliko ensimmäinen hoidoilla?
Tässä jo mietin, että missäköhän vaiheessa pitäis mennä tarkistaa onnistuuko se lapsien saaminen.
Olen ajatellu, ett jos ny täs vaan rauhas yritetään mut ku koht on jo vuos menny!
 

Yhteistyössä