Venakko Milanna
Mä odotan juhannusta tai kevättä ,mä en tykkä talvesta :ashamed: vaikka joulu on kiva juhla...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:että pääsen ens kuussa tuhlaamaan tytön lahjoihin mun ekan tilin :kieh:
näin. jotenkin silloin on vaan ihan erilainen tunnelma ja se tunnelma on ihana. kaikki pikkujutut.. joulusaunat ym. lasten ilmeet kun avaavat lahjoja, yleensäkin lahjojen antaminen. ja kaikki ne herkutAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
näin se on,ehkä kun mun lapset ovat vielä pienet he eivät ymmärrä joulusta yhtään mitä,sen takia mä en odotta joulua niin innolla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:näin se on,ehkä kun mun lapset ovat vielä pienet he eivät ymmärrä joulusta yhtään mitä,sen takia mä en odotta joulua niin innolla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
Odotatko sinä lasta?Vai sunnitelette? =)Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:näin se on,ehkä kun mun lapset ovat vielä pienet he eivät ymmärrä joulusta yhtään mitä,sen takia mä en odotta joulua niin innolla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
Mulla ei ole lapsia ollenkaan ja silti odotan joulun tunnelmaa.
Jokseenkin samoilla linjoilla. Mä en tajua että sitä aletaan jo nyt vouhottaa; johan siihen ehtii kyllästyä ennen ensimmäistä adventtia, jos lahjatkin on ostettuna jo lokakuussa ja kuusi kateltu valmiiksi pöllittäväksi ennen ensilumen tuloa!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
ei nyt sentään. mä ainakin nautin tän joulumusiikin kuuntelusta jo nyt ja ne tuntu aina vaan paremmilta lähempänä joulua (ei tää nyt joka päiväistä kuitenkaan ole) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Jokseenkin samoilla linjoilla. Mä en tajua että sitä aletaan jo nyt vouhottaa; johan siihen ehtii kyllästyä ennen ensimmäistä adventtia, jos lahjatkin on ostettuna jo lokakuussa ja kuusi kateltu valmiiksi pöllittäväksi ennen ensilumen tuloa!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
Joulua aletaan touhuamaan vasta joulukuussa. :xmas:
No noista vaihtoehdoista suunnitteilla. Mutta ei siitä sen enempää.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Odotatko sinä lasta?Vai sunnitelette? =)Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:näin se on,ehkä kun mun lapset ovat vielä pienet he eivät ymmärrä joulusta yhtään mitä,sen takia mä en odotta joulua niin innolla :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
Mulla ei ole lapsia ollenkaan ja silti odotan joulun tunnelmaa.
Mä laittelen niitä koristeita pikkuhiljaa ja en mä ihan muutaman viikon takia niitä halua laitella.Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Jokseenkin samoilla linjoilla. Mä en tajua että sitä aletaan jo nyt vouhottaa; johan siihen ehtii kyllästyä ennen ensimmäistä adventtia, jos lahjatkin on ostettuna jo lokakuussa ja kuusi kateltu valmiiksi pöllittäväksi ennen ensilumen tuloa!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
Mä kyllä haluan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mä laittelen niitä koristeita pikkuhiljaa ja en mä ihan muutaman viikon takia niitä halua laitella.Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Jokseenkin samoilla linjoilla. Mä en tajua että sitä aletaan jo nyt vouhottaa; johan siihen ehtii kyllästyä ennen ensimmäistä adventtia, jos lahjatkin on ostettuna jo lokakuussa ja kuusi kateltu valmiiksi pöllittäväksi ennen ensilumen tuloa!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
mä vouhotan ihan vain sen takia että työt alkaa ens kuussa,on hemmetin rankkaa duunia,etten jaksa työpäivän jälkeen paljon persettä nostella. viimeinen työpäivä ennen joulua on 23.12..että sen takia olen vähän aientanut tätä hössötystäAlkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Jokseenkin samoilla linjoilla. Mä en tajua että sitä aletaan jo nyt vouhottaa; johan siihen ehtii kyllästyä ennen ensimmäistä adventtia, jos lahjatkin on ostettuna jo lokakuussa ja kuusi kateltu valmiiksi pöllittäväksi ennen ensilumen tuloa!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jouluna on ihana tunnelma, koti on extrasiisti ja nätisti koristeltu. Syödään kaikkia herkkuja, ja lapset nauttii kun saavat uusia leluja. Mutta joulussa se odottaminen on parasta, pari päivää ennen aattoa on ihanaa aikaa!
Piparit, neilikat, suklaa, pähkinät, lanttulaatikko, mandariinit, kuusi, kynttilät!... *nuuhkii*Alkuperäinen kirjoittaja almie:Joulu tuoksuu niin hyvälle