Miks jotkut vanhemmat on niin vammasia että antaa lastensa pelata väkivaltapelejä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella raivostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella raivostunut

Vieras
Ei mene joillekin edesvastuuttomille apinoille jakeluun, että peleissä on ne ikärajat ja niitä tulee noudattaa!!! Ei sovi alle kouluikäisille väkivaltaiset, monstereita ja pääkalloja sisältävät hullut pelit, sen pitäisi jo järkikin sanoa. Mutta kun ei niin ei.

Eikö lastensuojelu voisi puuttua tällaiseen räikeään laiminlyöntiin joka on todellinen vaara lapsen kehitykselle ja terveydelle???

Kiva kun meillä on koulussa sekä eskarissa eräätkin veljekset. Ihan pimpoja muutenkin mutta en ihmettele, kun saavat pelata mitä sattuu. Saavat ihme kohtauksia koulussa ja eskarissa, vähän väliä ovat jäähyllä ja ties missä. Selviä ongelmakakaroita, joilta ensimmäiseksi pitäisi ottaa sopimattomat pelit pois.

Niistä peleistä on sitten kiva puhua kavereille eskarissa ja meidän poika ei saa illalla unta kun alkaa miettimään tuon häirikkökakaran puheita hirviöistä ja pääkalloista ja ties mitä se poika on kaikkea kertonutkaan.

Että mun mielestä tohon saisi sossu puuttua ja jos ei mene vanhemmille sittenkään jakeluun, lapset parempiin oloihin. Eiköhän noita hulluja tappajia tässä maassa ole jo tarpeeksi, ei tarvita enempää häiriytyneitä ihmisiä tänne!

Mä en hyväksy väkivaltapelejä missään muotoa. Johan noissa 7vuotiaiden pleikkapeleissä vastustaja pitää hakata, jotta se häviää tuhkana tuuleen. En hyväksy. Mun poikani ei niitä pelaa. Harmi, että hän näkee näitä pelejä serkuillaan. Kerran kysyin poikani serkulta, kun hän pelasi taas jotain pleikkapeliä, että mitä siinä pitää tehdä. Vastaus: tappaa noi ukot. Huhhuh. Jätkä on 6vuotias. :O

Melko rankasti ilmaistu mielipide mutta oikeaa asiaa. Valitettavasti jotkut vanhemmat eivät vaan ymmärrä tai halua välittää:(

Olisi pitänyt vain päitä silitellä joidenkin mielestä? No huhhuh. Minusta tässä on niin vakavasta asiasta kyse kuten lasten mielenterveydestä ja koko loppuelämästä, että onkos nyt ihme jos asian ilmaisee niinkuin se on. Ja täytyyhän vanhemmissa olla sitten pahasti vikaa jos ei päästä sen vertaa järkeä löydy että pitää lapsensa erossa peleistä jotkai eivät heidän ikätasolleen kuulu!

Että haukkukaa te vain minua, sehän se tämän jutun pointti olikin.

miks jotku vanhemmat on niin vammasia et antaa lasten pelata ylipäänsä päivittäin.voin ylpeenä ite todeta että mun kolulaisetkin pelaa vain kerran kuukaudessa ja sekin välillä unohtuu.ei ne muita pelejä vaadi ku lautapelejä ja korttipelejä.monet mun ykköluokkalaisen kavereista pelaa joka päivä koulun jälkeen kun odottavat vanhempiaan kotiin töistä,siis täh sanon mäh..?

Olisi pitänyt vain päitä silitellä joidenkin mielestä? No huhhuh. Minusta tässä on niin vakavasta asiasta kyse kuten lasten mielenterveydestä ja koko loppuelämästä, että onkos nyt ihme jos asian ilmaisee niinkuin se on. Ja täytyyhän vanhemmissa olla sitten pahasti vikaa jos ei päästä sen vertaa järkeä löydy että pitää lapsensa erossa peleistä jotkai eivät heidän ikätasolleen kuulu!

Että haukkukaa te vain minua, sehän se tämän jutun pointti olikin.

En kritisoi kantaasi väkivaltapeleihin.
Niiden osalta ajattelen jotakuinkin samoin kuin sinä.
Mutta pidän vastuuttomana, kuvottavuuteen asti epäasiallisena ja lapsille kovin huonoa esimerkkiä osoittavana käyttää sanaa "vammainen" synonyyminä "edesvastuuttomalle apinalle."
Moinen kielenkäyttö viittaa asennekasvatukseen joka todellakin voi vaurioittaa lasten mielenterveyttä - potentiaalisesti huomattavasti tietokonepelejä enemmän.

On siis hienoa, ettei lapsesi pelaa väkivaltapelejä.
Ja kovin, kovin huolestuttavaa se, millaisessa ympäristössä muuten elävät. Pelkkä väkivaltapeleistä pidättäytyminen ei lasta paljon auta, jos kotona muuten isoja asenneongelmia.

Mutta pidän vastuuttomana, kuvottavuuteen asti epäasiallisena ja lapsille kovin huonoa esimerkkiä osoittavana käyttää sanaa "vammainen" synonyyminä "edesvastuuttomalle apinalle."
Moinen kielenkäyttö viittaa asennekasvatukseen joka todellakin voi vaurioittaa lasten mielenterveyttä - potentiaalisesti huomattavasti tietokonepelejä enemmän.

Ja kovin, kovin huolestuttavaa se, millaisessa ympäristössä muuten elävät. Pelkkä väkivaltapeleistä pidättäytyminen ei lasta paljon auta, jos kotona muuten isoja asenneongelmia.

:flower: Peesailen tätä.

Heh, ootsä vähän vammanen? Lukeeks mun lapset tätä palstaa vai? :D Joo, älä kuule huoli mun lasten mielenterveydestä, ne ei saa tietää että mä sanon toisten kakaroitten vanhempia vammasiks jos käyttäytyvä kuin idiootit :D Tää on tietääkseni aikuisten palsta ja aikuistenkaan ei tartte aina olla niin asiallisia ;)

Heh, ootsä vähän vammanen? Lukeeks mun lapset tätä palstaa vai? :D Joo, älä kuule huoli mun lasten mielenterveydestä, ne ei saa tietää että mä sanon toisten kakaroitten vanhempia vammasiks jos käyttäytyvä kuin idiootit :D Tää on tietääkseni aikuisten palsta ja aikuistenkaan ei tartte aina olla niin asiallisia ;)

Sähän oletkin todella asiallinen keskustelija. :whistle: Sori, mutta syöt vain enemmän pohjaa tältä aloitukselta eikä ketään enää kiinnosta "keskustella" tuollaisen teinin kanssa.

Yhteistyössä