MIKS JOKU PUHUU MULLE VAI KELLE? auttakaa äkkiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eihullusentään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eihullusentään

Vieras
Taas tää alkaa. Välillä oli poissa, mutta nyt olen pistäny merkille että stressi ja väsymys laukasee tän, enkä pääse irti! Eli kaiketi mentävä lääkäriin, luulen?
Tilanne on siis että mulle juttelee joku. En saa puheesta selvää, mutta joku miesääni sanoo jotai. Ikäänkuin komentaen. Joskus kun kattelen televisiota niin yhtäkkiä joku kokous alkaa! Miesääniä jotka juttelee jossain kaukana musta, enkä saa taaskaan puheesta selvää, mutta monta siellä istuu. Voin nähdä ne, vaikka ymmärrän että olen kotona eikä täs ny mitää kokoustilaa ole!! Kun keskityn kuuntelemaan, äänet lakkaa, jos en välitä, niin jatkuvat.

Mitä tää on??? Provo tää ei ole, ja tunnen itseni kai ihan fiksuksi(käyn töissä ja lapsia kaksi). Ja asiallista keskustelua pyydän. Pitääköhän ne mua lääkärissä pöllönä jos tällasen asian kans meen? Auttakaa!!

Onko suvussa skitsofreniaa? Mulla oli synnytyksen jälkeiseen masennukseen liittyen äänien kuulemista öisin, diagnoosiksi tuli psykoottinen masennus. Psykoosissa en mielestäni ollut, tunnistin harhat ( oli myös näköharhoja) harhoiksi.

Onko suvussa skitsofreniaa? Mulla oli synnytyksen jälkeiseen masennukseen liittyen äänien kuulemista öisin, diagnoosiksi tuli psykoottinen masennus. Psykoosissa en mielestäni ollut, tunnistin harhat ( oli myös näköharhoja) harhoiksi.

Mun tietääkseni ei ole skitsofreniaa suvussa. Hassuinta tässä on, että tiedostan nämä, ja tiedostan että äänet ei ole totta. Ja voin nähdä kokouksenpitäjät, mut kun kysyn itseltäni miltä tyypit näyttää, niin en silti tiedä! Eli ihan ristiriitaista. Mielestäni en ole yliväsynyt, vaikka kuten sanoin että stressi ja väsymys näyttäs pahentavan oireita. Mut nyt tuntuu lisääntyneen eikä lopu toi pälinä! Ärsyttävää.

Ei todellakaan lääkärit pidä pöllönä, jos menet tällaisen asian takia. Korkeintaan ihmettelevät miksi et ole tullut aikaisemmin. Äänten kuuleminen voi johtua monesta eri asiasta, ihan rakenteellisestakin jutusta, eli ei todellakaan välttämättä tarkoita, että olisit hulluksi tulossa. Mutta mistä ne ikinä johtuvatkaan, syy on sellainen, että lääkärin pitää tutkia asia ja mahdollisimman pian.

Yhteistyössä