ihmettelee
Löysin sieltä esim. täälläkin palstailleen kakkublogistin blogin ja monia muitakin ruoka ja kakkublogeja. Mitä sillä haetaan?
No enpä tullu aatelleeks, että oikeestihan se onkin tosi näppärää. Varmaan naamakirjassa käydään päivittäin, mutta blogiin kurkitaan sillon tällön. Toihan onkin hyvä juttu nytkun kun aukeni mullekinAlkuperäinen kirjoittaja Moet:No ainakin suurin osa mun kavereista seuraa blogia juuri facebookin kautta. Päivitykset tulee kätevästi naamakirjaan.Toisaalta sitä kautta on näppärä pitää yhteyttä lukijoihin. Miksi ei?
Mikä sun blogi on?Alkuperäinen kirjoittaja Mitä nyt pitäisi niin hakea?:Mulla on myös. Miksi ei saisi olla? On mukavaa saada uusia kasvoja jutustelemaan blogiin. Minäkin mielelläni jutustelen omassani
Saiskos tietää sun blogin nimen?Alkuperäinen kirjoittaja kyselee:Mikä sun blogi on?Alkuperäinen kirjoittaja Mitä nyt pitäisi niin hakea?:Mulla on myös. Miksi ei saisi olla? On mukavaa saada uusia kasvoja jutustelemaan blogiin. Minäkin mielelläni jutustelen omassani