Miks itselläni on niin mahdoton ruokahalu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nahkasta tiedä, jotenkin ällöttäis millaseks se muuttuis suussa kun pehmenis:sick:
Mutta kuivaliha''tikut'' vois olla ihan ok(y)
Sama kuin söis nahkaremmiä. :D

(ja nyt EI sit m1eheltä mitään domina-kuvaa, kiitos...)

Tee sokerittomia pullia niinkuin minä, niin ei tee mieli syödä. :whistle: Etäinen työkavari tuli tuomaan mulle jotain työjuttuja, ja kun mä olin juuri ottanut pullat uunista kysyin kelpaisko kahvi ja tuore pulla. Siinä hänen syödessä pullaa mä tutkailin hänen tuomiaan papereita enkä ehtinyt aloittaa pullaani. Ihmeen hitaasti työkaveri söi pullaansa vaikka oli sanonut rakastavansa tuoretta kanelipullaa. Kun tyyppi lähti menin hakemaan lisää kahvia kanssa niin huomasin desimitan jossa oli vielä sokerit. :unsure: Maistoin pullaa ja ei se ihan pullalta maistunut...
Eih. Sokeripulla sokeripullana. :D

Banaania, kananmunia,makealupiinijauhoja, kauraleseitä, öljyä, steviaa.suolaa, sitruunaa, kanelia ja soodaa.

Sokeria saisi olla aikas lailla ennenko toi ois hyvää. Joskin siitä sai syötävää kun sipaisi voita pinnalle.
Mikä on makealupiinijauho? Saaks sitä juhannuksena puskista?

Jotain kallista jauhoa mitä erehdyin ostamaan kun tuote-esittelijä oli tehnyt parempaa kakkua mihin mä tänään kykenin.
Seuraavan kerran heität semmoset määrät lupiinia että maistuu. :D

Pst, älä kerro muille täällä:tein just kebabpizzan ja sen pekoni-rucola-tomaattipizzan. Vielä lohi-parsa-pizza. :whistle:

• Tykkää
Reactions: r u u s a
Seuraavan kerran heität semmoset määrät lupiinia että maistuu. :D

Pst, älä kerro muille täällä:tein just kebabpizzan ja sen pekoni-rucola-tomaattipizzan. Vielä lohi-parsa-pizza. :whistle:
Mutta kävin sen jälkeen hikilenkillä äsken. :thumbsup:

Samaistun, vaikka olenkin hoikka. Mätän toisinaan hirveitä määriä sokeriherkkuja, ja makeaa tekee mieli ihan joka päivä. Joku roti pitäisi tähän saada. Liikun paljon, ja osaltaan tuo makeanhimo varmaan liittyy siihen, etten saa syötyä oikeaa ruokaa tarpeeksi, ja sit energiavajeissa iskee sokerinhimo. :notworthy:

Yhteistyössä