Miks ihmeessä kaikki pitää repiä lattialle =)

• Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
Kutistunut
Niin, kysynpähän vaan.
Lelut, kirjat, puhtaat pyykit, tyynyt jne..

Mikä siinä mahtaa olla niin kivaa, että tosiaan kaikki pitää levittää pitkin lattioita ? Kun ei niillä tavaroilla sitten kuitenkaan leikitä =)

Kai toi ipana ajattelee, että on mukavaa kun tulee äidillekin vähän hommaa, kun keräilee tavaroita paikoilleen :whistle:

Ja sohvalta irralliset koristetyynyt ja torkkupeitto. Ja meillä 1v tyhjentää vaatelipastoista laatikoita. Ei viikkaamisesta tietoakaan, kun minä vain yritän miljoona kertaa päivässä sulloa vaatteet lattialta takaisin omiin laatikoihinsa.

Mun mielestä telkkaritaso oli hirmu kiva paikka säilyttää vaippoja: taskut yhteen pinon, harsot toiseen, imut kolmanteen... Siitä oli tosi helppo valikoida oikea coctail.

Ja nyt ihmettelen joka vaipanvaihdolla, että missähän kaikki imut on? Onko yhtään taskua puhtaana? Kuka söi villahousut?

Ihmemaan Liisa
Tiesittekö mistä saa eläinleikkeihin parhaat eläintenhäkin? No tietenkin sukka- ja alushousukoreista!! Lasten luovaa ajattelua pitää tukea, mutta siltikin.... :0

Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mun mielestä telkkaritaso oli hirmu kiva paikka säilyttää vaippoja: taskut yhteen pinon, harsot toiseen, imut kolmanteen... Siitä oli tosi helppo valikoida oikea coctail.

Ja nyt ihmettelen joka vaipanvaihdolla, että missähän kaikki imut on? Onko yhtään taskua puhtaana? Kuka söi villahousut?
Meillä ei noita kestoja ole käytössä,mutta jos vaippapaketti jää johonkin hollille, niin varmasti on kaikki vaipat levitetty pitkinpoikin :D Ja sitten niistä on vielä sieltä takaa avattu ne teipit..

Yhteistyössä