T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:miks hitossa pitää mennä 4 promillen kännis auton rattiin
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:miks hitossa pitää mennä 4 promillen kännis auton rattiin
Jep, tää on mun mielestä se isoin tyhmyys, kun pitää mennä vaarantamaan muidenkin henki siinä samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:miks hitossa pitää mennä 4 promillen kännis auton rattiin
Jep, tää on mun mielestä se isoin tyhmyys, kun pitää mennä vaarantamaan muidenkin henki siinä samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:parempi että menevät vesille ja hukkuvat itse, kun että nousevat auton rattiin ja tappavat jonkun sivullisen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko näissä tapauksissa, jotka nyt ovat hukkuneet, niin alkoholilla osuutta asiaan, 3 näistä on aika iäkkäitä miehiä, joista yksi hukkui jo päivällä kalastusreissulla, kun vene kaatui ja apu tuli liian myöhään, toinen sai ilmeisesti jonkun sairaskohtauksen, kun oli vaimonsa kanssa uimassa.