Miks huutishinnat on ihan kauheita? (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Niin kuin tässäkin. Lähes joka paikka myy näitä samoja kärryjä uutena hintaan 79 euroa ja tässä ilmoituksessa osta heti -hinta 150 euroo. Ja aloitushinta 90 euroo.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=94999525

Niin ja tää oli täällä kaksplus kirppiksellä. Täällä siis myös kannattaa pitää varansa. Sama tyyppi myi muitakin tuotteita ylihintaan. Eikä vastannut kun kysyn että miksi hän tekee niin.

Mut onhan noissa rattaissa mukana jalkapeite, vauvalle nukkumakoppa ym. Joten kyllä niille hintaa kertyy, kun pelkät rattaatkin maksaa 79e. Ja elä hyvä ihiminen kattele huutonetistä jos uudet saat kaupasta halvemmalla....

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Oon itsekin törmänny huijauksiin. Joku esim. myi käytettyä vauvankantoreppua 32? + läh. kulut 8?. Netissä googlatin uuden ja hinta oli ilman tarjoustakaan vain 29? :-D !

Ei se ole mitään huijausta jos laittaa hinnan ylös pilviin.
Huutajan kannattaa itse miettiä ennen huutoa.Ihan laillista myydä yläkanttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Mut siihen tulee se Brion kantokoppa mukaan.

Mitä Brion kantokoppa sitten maksaa uutena? Kun jos rattaat on uutena 79 e niin kuka hullu niistä maksaa sitten käytettyinä 90 e + toimituskulut? Ja se kantokoppa näemmä siis tulee mukaan osta heti -hinnalla. Maksaako käytetty kantokoppa tosiaan 71 e?

joo, mä oon huomannut tän ihan saman homman huutiksesta. Matkarattaita kun kaverille katottiin niin huomattiiin, että monta vuotta vanhoista pyydetään melkein uuden hintaa!!! huvittaa ihan kun hommaattiin itelle gracon quattro tour deluxit 160e uutena (nyt joulun jälkee oli hyvät alet!!!) ja sit huuto netissä näitä myydään käytettyinä osta heti-hintaan 250e...

Alkuperäinen kirjoittaja suhteellisuudentajua silti:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Mut siihen tulee se Brion kantokoppa mukaan.

Mitä Brion kantokoppa sitten maksaa uutena? Kun jos rattaat on uutena 79 e niin kuka hullu niistä maksaa sitten käytettyinä 90 e + toimituskulut? Ja se kantokoppa näemmä siis tulee mukaan osta heti -hinnalla. Maksaako käytetty kantokoppa tosiaan 71 e?

No, joo. Katsoin tuolta Vauvattaren sivuilta, että tuon värinen kantokassi näkyy olevan nyt 29,90. Että vink vink, oli muitakin värejä yhtä edullisesti, jos on tarvetta.

Yhteistyössä