Ajatelkaa jos hotellissakin vaihdettaisiin lakanat kuten kotona tyyliin kerran viikossa tai parissa.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:No joitakin ihmisiä voisi haitata, jos lakanat eivät olisi "kunnolla" pesty.. Tulisi pian asiakaskato.
pesen 60 asteessa, en koskaan 90:ssä, mietinkin tässä pitääkö alkaa ysikymppiä käyttämään??Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Voi kökkö mun äskönen kirjotus katosi jonnekin bittiavaruuteen.
Mutta esitin vaan ap:lle kysymyksen että missähän asteessa pesee omat lakanat?
Kyllä mä vaan pesen omat lakanat vähintään 60 asteessa, usein 90 asteessakin. Kuten pyyheliinatkin.
No ei tarvitse. Paitsi, jos teillä käy lakanoissanne nukkumassa jatkuvasti kaikenmaailman tuntemattomia ihmisiä, joiden hygieniasta ja taudeista sulla ei ole mitään tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:pesen 60 asteessa, en koskaan 90:ssä, mietinkin tässä pitääkö alkaa ysikymppiä käyttämään??Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Voi kökkö mun äskönen kirjotus katosi jonnekin bittiavaruuteen.
Kyllä mä vaan pesen omat lakanat vähintään 60 asteessa, usein 90 asteessakin. Kuten pyyheliinatkin.
Mutta pysyvät valkoisina paremmin ja toi on mulla vana jotenkin niin pinttynyt tapa pestä lakanat tosinaan 90.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei tarvitse. Paitsi, jos teillä käy lakanoissanne nukkumassa jatkuvasti kaikenmaailman tuntemattomia ihmisiä, joiden hygieniasta ja taudeista sulla ei ole mitään tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:pesen 60 asteessa, en koskaan 90:ssä, mietinkin tässä pitääkö alkaa ysikymppiä käyttämään??Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Voi kökkö mun äskönen kirjotus katosi jonnekin bittiavaruuteen.
Kyllä lakanat 60 asteessa puhdistuvat normaalisti ihan hyvin. Et sä itseltäsi mitään tauteja saa, joten ei niitä sentään lähes desinfioida tarvitse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[No ei tarvitse. Paitsi, jos teillä käy lakanoissanne nukkumassa jatkuvasti kaikenmaailman tuntemattomia ihmisiä, joiden hygieniasta ja taudeista sulla ei ole mitään tietoa.
Kyllä lakanat 60 asteessa puhdistuvat normaalisti ihan hyvin. Et sä itseltäsi mitään tauteja saa, joten ei niitä sentään lähes desinfioida tarvitse.
Ei siitä tietty sinänsä mitään haittaa ole. Paitsi, että sähkölasku kasvaa tarvitsee turvautua pikavippeihin, kun kaikki rahat menee sähköön. Ja Suomeen pitää rakentaa viisi uutta ydinvoimalaa, kun mammat pesee pari kertaa vuodessa lakanat 90:ssä ja ilmastonmuutos tulee. Sitten joutuu velkavankeuteen ja maapallo tuhoutuu.Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Mutta pysyvät valkoisina paremmin ja toi on mulla vana jotenkin niin pinttynyt tapa pestä lakanat tosinaan 90.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei tarvitse. Paitsi, jos teillä käy lakanoissanne nukkumassa jatkuvasti kaikenmaailman tuntemattomia ihmisiä, joiden hygieniasta ja taudeista sulla ei ole mitään tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:pesen 60 asteessa, en koskaan 90:ssä, mietinkin tässä pitääkö alkaa ysikymppiä käyttämään??Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Voi kökkö mun äskönen kirjotus katosi jonnekin bittiavaruuteen.
JepAlkuperäinen kirjoittaja vieras:PilailetkoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vien aina omat =)