miks en osaa olla tyytyväinen ja koko ajan paha olla miehen takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jkko

Vieras
Ää mä en vain enää kohta kestä. Musta tuntuu että ainoa syy miksi ollaan yhdessä on lapsi. Koko suhdekkin alkoi vasta lapsen syntymän jälkeen.. Meillä oli siis sitä ennen ollut satunnainen seksi suhde, mistä tulin raskaaksi. Tämän kuultuaan lie shylkäsi minut koko raskaus ajaksi, sanoi ettei halua lasta. Tuo aika oli itselle oikeastaan yhtä helvettiä ja masennusta. No kun lapsi syntyi, lähennyimme pikku hiljaa ja muutime yhteen. Mutta nyt Mua on ruvennut ärsyttää kaikki pienet asiat ja heti pulpahtaa raskauden aikaiset tunteet pintaan. Mies ei koske muuten kuin jos haluaa seksiä, ei ikinä sano rakastavansa tai muutakaan mukavaa. Ja nyt luon hänen facebook seinää, niin siellä haukkuu Mua julkisesti luntuksi. Musta tuntuu että mä ansaitsisin parempaa, mutta niin vaikea lähteä suhteesta. Itse rakastn kuitenkin miestä kovasti, yritän helliä ja halailla mutta en saa edes yhtä silitystä takasin. Niin paha olla välillä, mutta jotenkin välillä tuntuu että turhasta, että oon itse vain iha sekaisin.

Yhteistyössä