Miks baari illan jälkeen herää jo ennen kukon laulua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Olen aina ihmetelly miks, en nyt ole ollu baariloissa mutta tuli vaan tässä mieleen =)

Minä herään aina aikasin, vaikka oisin menny 5 aikaa nukkuu niin herään 6 ylös. Sitten sitä on kipee ja ekstra väsyny. En millään saa aamulla unta vaikka yrittäisin, sitten taas päivällä nukuttais tosi makeesti.

Mies taas vetelee kepeesti tonne päivään, ja ihmekös sillä jo onkin ok olo.

Mistä moinen voi johtua?

Mulla sama vaiva. Nytkin viimeks kun oltiin viihteellä, niin aamu7 nukkumaan ja ysiltä jo heräsin. Mulla ei oo yleensä krapulaa, eikä ollut nytkään, mut en saa vaan nukuttua. Sit kärsin koko päivän väsystä olosta ja oottelen et millon ilta tulee, et pääsee nukkuun (kun en osaa päiväuniakaan nukkua).

tulipas mieleen viime vuotiset pikkujoulut jossa miehen kans oltiin, oltiin siis anopin luona se yks yö sit; ja pojat nukku siellä.
Tultiin baarista takasi joskus vähän ennen kahta tai vähän jälk kahden , en oo ihan varma...Kuitenkin, en mitenkää tahtonu unta sitten saaha ja meni kai ainakin puol neljään enneku sammuin.
Esikko nukku samassa sängyssä kun me, nuorin anopin kanssa.
Aamusella sitten yllättäen esikko pyys vettä joskus seittemän jälkeen, menin antamaan niin anoppi heräs sit samalla pienimmän kanssa.
Ja mun sit piti alkaa siinä muutaman tunnin unilla sitä hoitamaan kun anoppi oli NIIN väsynyt sen yön jälkeen että :kieh: Oli kuulemma koko yö pitäny vahtia pienintä, vaikka osas jo varsin hyvin nukkua sillon |O
Sitten jakso valittaa koko vatun aamun että kun niin väsyttää :headwall:
Meinasin sanoo että luuletko ettei mua väsytä :snotty:
Se vaa aatteli että hoida pentus, kun mä oon niin väsy :kieh:
No pakkohan se sitten oli, kun mieskin yllättäen melkein puoleen päivään nukku :xmas:
Tänä vuonna pidän kyllä huolen siitä että saa rouva hoitaa pojat ja mä nukun vaikka olis nurkat tulessa :whistle:

Yhteistyössä