Miks anoppi ei voi uskoa...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minjaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minjaana

Vieras
Lähdimme anoppilaan käymään nkilometrin päähän, poika 5v ei halunnut mukaan vai jäi täysi-ikäisen ja osan sisarusten kanssa kotia. Mummolassa sit tuli mieleen että poika varmaan karkasi perään, ja niinhän se oli tehnyt. Hain sen mummolaan (piti asioita järjestellä siellä,muuten oltais menty kotia takasin.ja pienemmät lapset jäi mummolaan) poika oli jo vihainen ku ampiainen. Anoppi alkaa sille sit sanomaan tämänlaisia että putkaan joutaisit ku suutut, ootku ne kiukkuohjelman lapset jne, tarttu poikaan kiinni ja poika eikun suuttu lisää. Mummu ei uskonut ollenkaan että pojan pitää saada olla rauhassa että kiukku haihtuu, se vain jatko pojan painostamista ja provosointia. Lähdettiin sit kotia, mummo huuteli jotain perään ja sen kuinka hältä meni yöunet.
Kotia päästiin ni poika rauhottu alle kymmenessä minuutissa ja sit soitettiin mummolle ja poika pyysi anteeksi käytöstään. tosin mummun ois kuulunut mun mielestä pyytää kans. Mielipiteitä??

käsistä piti kiinni että poika ei päässy mihinkään ja suolsi tulemaan. Piti lähteä että en itse menettänyt anopille hermoja. Ei taideta vähäänaikaan käydä siellä, paha vain että päiväkoti on anoppilaa vastapäätä

käsistä piti kiinni että poika ei päässy mihinkään ja suolsi tulemaan. Piti lähteä että en itse menettänyt anopille hermoja. Ei taideta vähäänaikaan käydä siellä, paha vain että päiväkoti on anoppilaa vastapäätä

Yhteistyössä