Miks aina pitää juhlia jotenkin isosti??? Tai, ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kolmekymppiset tulollaan ja kaikki olettavat mun järjestävän viinanhuuruiset rällästysjuhlat. No mua ei kyllä kiinnosta yhtään ja olen sanonutkin etten järkkää mtn. Kaikki olettaa että syy on lapset, No, ei ole. Saadaanhan me lapset hoitoon jos halutaan. Enkä mä oikeestaan ymmärrä edes, miksi kolmekymppiset olisikaan juhlan paikka... ehkä ne viiskymppiset sitte :)

muita, jotka ei oo juhlinu?

No kyllä mäkin uskon, etten todellakaan jaksa juhlia. Synttärit ois vasta ens vuoden alussa, mutta ärsyttää jos nyt ajatellakin jotain isoja juhlia... plääh.

Meillä mä kutsuin vaan miehen sukulaiset kakkukahville, miehelle yllätyksenä.
En mitään muuta.
Miehen siskon synttäreillä taas käytiin syömässä ja baarissa, mutta nekin oli sellaset rennot, ei lahjoja ja kaikki maksoivat itse.

Mä tykkään juhlia! = viettää iltaa kavereiden kanssa, enkä tarkota että vedetään överikännejä... Ja kun mä täytän 30, 40 tai jotain niin kyllähän juhlitaan! Ihmiset juhlii liian vähän :D Nuohan on sitä paitsi kaikki once in a life time, eli miksipä ei?

No eipä meillä harrasteta muutenkaan "viinanhuuruisia rällästysjuhlia"..

Miehen kolmikymppisiä "juhlittiin" grillaamalla muutaman hyvän ystävän kanssa kun sattui unelmakeli.
Saunakin lämpesi myöhemmin illalla ja konjakit tarjottiin, mutta siinäpä se "rellestys" :)

Yhteistyössä