W
why
Vieras
Mussa täytyy olla jotain vikaa, en vain ole vielä tähän asti keksinyt että mitä se on, siksi en pysty muuttamaan sitä. Törmään usein siihen että minulle ollaan jotenkin tylyjä tai minut halutaan jättää ulkopuoliseksi. Joskus tuntuu, että minua suorastaa vihataan, sen näkee ilmeistä ja eleistä, vihjeistä ja piikittelystä. Yritän ohittaa yleensä kaikki ja unohtaa, mutta kyllähän se koskee. Sitä tapahtuu melkein missä tahansa seurassa. Töissä, harrastuksissa, perhekerhoissa, missä vain. Jos menen johonkin uuteen porukkaan, olen melkein aina se ainut, joka lopulta ei tutustu kehenkään kunnolla ja kuka lopulta jää ilman juttuseuraa. Näin on ollut oikeastaan ihan lapsesta asti.
Olen päätynyt siihen, että ilmeisesti mun sanattomassa ilmaisussa on jotain vialla. Olen oikein yrittänyt ihan tietoisesti tarkkailla että miten olen. Yritän olla ystävällinen ja iloinen aina. Mutta joskus olen oikein ajatuksissani ja keskittynyt johonkin, niin varmaan saatan unohtaa esim. moikata, tai hymyillä. Omasta mielestäni olen luonteeltani kiltti ja ystävällinen. En oikeasti halua pahoittaa kenenkään mieltä tai olla ilkeä. Jotenkin joskus tulee vain eripurainen olo. En aina tunnista itseäni siitä, miten toiset minuun reagoivat. Ne saa mut tuntemaan itseni toisinaan jotenkin huonoksi tai melkein rikolliseksi.
Mietin joskus pääni puhki mistä kaikki johtuu, mutta en vain keksi.
Onko muita kohtalotovereita?
Olen päätynyt siihen, että ilmeisesti mun sanattomassa ilmaisussa on jotain vialla. Olen oikein yrittänyt ihan tietoisesti tarkkailla että miten olen. Yritän olla ystävällinen ja iloinen aina. Mutta joskus olen oikein ajatuksissani ja keskittynyt johonkin, niin varmaan saatan unohtaa esim. moikata, tai hymyillä. Omasta mielestäni olen luonteeltani kiltti ja ystävällinen. En oikeasti halua pahoittaa kenenkään mieltä tai olla ilkeä. Jotenkin joskus tulee vain eripurainen olo. En aina tunnista itseäni siitä, miten toiset minuun reagoivat. Ne saa mut tuntemaan itseni toisinaan jotenkin huonoksi tai melkein rikolliseksi.
Mietin joskus pääni puhki mistä kaikki johtuu, mutta en vain keksi.
Onko muita kohtalotovereita?