Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Mikko Koivu: Aika puhua
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="vierailija, post: 34815966"]</p><p><strong>Ero lapsista vaikutti myös uran loppumiseen</strong></p><p>Suurin kiistan aihe Koivujen erossa liittyi siihen, missä heidän kolmen lapsensa tulisi asua. Tämänkin asian vuoksi he kävivät läpi pitkän oikeusprosessin. Helena on kertonut sosiaalisessa mediassa, että Mikko olisi perheensä kanssa lahjonut Minnesotassa tuomareita. Hän on muun muassa kertonut sosiaalisen median kanavillaan, että lahjonnan takana olisi <em>Koivu-mafia</em>.</p><p></p><p>– Hän nimitti Minnesotan oikeusjärjestelmää surkeaksi, mutta oli itse se, joka halusi asiat ratkaistavaksi siellä. Minä olisin halunnut käsittelyt Suomeen, Mikko sanoo.</p><p>Hänen näkemyksensä mukaan avioliiton aikanakaan heillä ei koskaan ollut aikomusta jäädä asumaan Yhdysvaltoihin sen jälkeen, kun pelipäivät olisivat ohi. Suunnitelmana oli Mikon mukaan aina palata Suomeen.</p><p>Vaikka Mikko itse on asunut ison osan aikuisiästään Yhdysvalloissa, oikea koti on aina ollut Suomessa.</p><p>– Suomi on aina ollut toinen koti myös lapsillemme. Kaksi vanhinta lastamme on kastettu Suomessa, olemme viettäneet täällä kaikki lomamme ja he ovat aina olleet erittäin läheisiä Suomessa asuvien sukulaistensa kanssa.</p><p>Eron jälkeen Helena halusi jäädä Minnesotaan. Minnesotan oikeuden pöytäkirjojen mukaan hänellä ei ollut suunnitelmaa itsensä ja lastensa toimeentulon ja tulevaisuuden varalle. Minnesotan oikeuden pöytäkirjassa todetaan, että mikäli perhe jäisi Minnesotaan, olisi hyvin todennäköistä, että jompikumpi vanhemmista karkotettaisiin jossain vaiheessa.</p><p>– Siinä tilanteessa oli tehtävä jokin päätös, ja katsoin, että Suomessa asuminen oli lasten parhaaksi, Mikko perustelee.</p><p>Kun lasten asumisesta oli väännetty jo pitkään, Helena kertoi oikeudessa, että lapset olivat etääntyneet Suomessa asuvista sukulaisistaan. Lasten asuinpaikkaa käsittelevässä oikeudenkäynnissä Minnesotan oikeus totesi, että Helena oli saanut sen siinä tapauksessa aikaiseksi itse, koska oli koko eroprosessin ajan pyrkinyt estämään lasten vierailut Suomessa.</p><p>Eroprosessin alkamisesta oli kulunut reilu vuosi, kun Mikko helmikuussa 2021 ilmoitti eläköityvänsä.</p><p>– Yksi syy oli se, että en kokenut enää kykeneväni pelaamaan haluamallani tasolla. Toinen, hyvin merkittävä syy, oli kuitenkin ero lapsista. Se kävi niin raskaaksi, etten voinut jatkaa pelaamista.</p><p><strong>Kaaos lentokentällä</strong></p><p>Kun lasten asumista käsittelevä oikeudenkäynti lähestyi, Helenan aloitteesta Minnesotan oikeus määräsi vanhemmuusarvioinnin. Asiantuntija teki intensiivisiä haastatteluja sekä seurasi, miten kumpikin vanhemmista toimi ja kommunikoi lastensa kanssa.</p><p>Tehtävään määrättiin arvostettu lastenpsykiatri, jolla oli pitkä kokemus alalta ja vastaavista arvioista. Asiantuntija päätyi puoltamaan lasten asumista Suomessa. Ratkaisevina tekijöinä olivat muun muassa Minnesotaa turvallisempi ja tasaisempi kasvuympäristö, sekä perheen ja sukulaisten läsnäolo. Myös Suomen koulutusjärjestelmän katsottiin olevan parempi ja lapsille lempeämpi.</p><p></p><p>– Lasten äiti ei hyväksynyt tätä, vaan valikoi itse vielä toisen asiantuntijan selvittämään, oliko ensimmäinen henkilö toteuttanut arvioinnin oikein.</p><p>Tämä käy ilmi myös oikeuden asiakirjoista. Ratkaisuun vaikuttavia puutteita ei löytynyt. Minnesotan oikeus määräsi lasten asuinpaikaksi Suomen 1. heinäkuuta 2023 alkaen.</p><p>Mikko valmistautui lasten muuttoon ja kertoo ostaneensa ensimmäisen luokan lentolipun myös Helenalle. Tämä ei kuitenkaan lähtenyt mukaan.</p><p>Kun Mikko haki lapsia Edinan-kodista lähteäkseen Suomeen, lentokentällä syntyi tilanne, joka vaikutti siltä, että Mikko oli tekemässä jotain väärää.</p><p>Tästä Helena kuvasi osan sosiaaliseen mediaan ja hän on antanut haastattelun aiheesta myös esimerkiksi <a href="https://www.seiska.fi/urheilu/lapsensa-menettanyt-helena-koivu-avautuu-lentokentan-tapahtumista-itkin-mikon-tyttoystavan-edessa/1081812">Seiskalle</a><strong>.</strong></p><p>– Olin osannut varautua tähän, mutta se oli silti järkyttävä tilanne. Minulla oli mukanani oikeuden paperit, eikä lähdössä sen suhteen tullut ongelmia, Mikko kertoo.</p><p><strong>Riita huvilasta</strong></p><p>Helena muutti lopulta lasten perässä Suomeen toukokuussa 2024. Mikko näyttää sovitteluehdotusta ja viestejä, joissa tarjosi Helenalle asuinpaikaksi Turun keskustasta omistamaansa kerrostaloasuntoa.</p><p>– Siinä olisi ollut hänelle ja lapsille kaunis koti lähellä minun kotiani, lasten koulua ja palveluita. Yli sata neliötä kattohuoneistossa, isolla terassilla, Mikko sanoo.</p><p>Sen sijaan Helena asettui puolen tunnin ajomatkan päässä sijaitsevaan, Mikon omistamaan Kakskerran-huvilaan. Huvilaan kuuluvat päätalo ja vierastalo. Paikka on tullut tutuksi monille Helenan sosiaalisen median julkaisuista.</p><p>Myös Kakskerran-huvilan omistajuudesta on julkisuudessa esitetty Mikon mukaan ristiriitaisia väitteitä.</p><p>– Kun rakensimme huvilan, Helena omisti maasta puolet. Oikeuskäsittelyjen jälkeen Helena jäi minulle velkaa, sillä hän oli saanut lopulta jo enemmän rahaa kuin hänellä laillisin perustein oli oikeus. Silloin sovimme, että en peri häneltä velkoja, vaan siirrämme hänen tontin omistusoikeutensa Kakskerran tontista minulle. Hän suostui tähän.</p><p></p><p>Tontin omistusoikeuden siirtymisestä löytyvät maininnat muun muassa vanhemmuusarvioinnissa ja Minnesotan oikeuden pöytäkirjoissa. Mikko näyttää myös viestejä, joissa Helena olisi aluksi suostunut ehdotukseen.</p><p>Helena ei kuitenkaan allekirjoittanut papereita, joilla omistusoikeus olisi saatu lainhuutoon. Sen vuoksi hänestä on myös annettu pidätysmääräys Minnesotassa. Helena on valittanut asiasta Minnesotassa eri oikeusasteisiin, mutta valitukset eivät ole tähän mennessä menneet läpi. Nyt valitus on vetämässä korkeimmassa oikeudessa.</p><p><strong>Huutelua ja kuvaamista</strong></p><p>Helena asuttaa huvilan vierastaloa. Sosiaalisessa mediassa hän on syyttänyt Mikon katkaisseen sähköt, peukaloineen liettä ja katkaisseen lämpimän veden. Mikään väitteistä ei Mikon mukaan pidä paikkaansa.</p><p>– Myrsky katkaisi sähköt, liettä hän ei osannut käyttää ja lämminvesivaraaja meni rikki. Kun menimme korjaamaan lämminvesivaraajaa, olin hänen mielestään kotirauhanrikkoja ja se kuvattiin sosiaaliseen mediaan.</p><p>Hän ja Natalie eivät tällä hetkellä käytä huvilaa. Mikon mukaan joka kerran, kun jompikumpi heistä – tai esimerkiksi huoltomies – on saapunut tontille, Helena on kuvannut heitä ja huudellut heille. Helena on julkaissut tilanteista videoita Instagram-tilillään.</p><p>Seuraajia hänellä on yli 16 000, mutta koska tili on julkinen, kaikki julkaisut on mahdollista katsoa ilman seuraamistakin.</p><p>Kun Helena rikkoi ikkunan, Mikko teki rikosilmoituksen. Poliisi ei kuitenkaan aloittanut esitutkintaa koska vahingonteko oli pieni, ja poliisin silmin ex-vaimolla on vielä oikeus asua huvilalla.</p><p><strong>Toimivat yhtenä rintamana</strong></p><p>Tällä hetkellä Mikon ja Helenan lapset vuorottelevat tasapuolisesti kahden kodin välillä.</p><p>Myös lastensuojelun työntekijät ovat tulleet tutuiksi. Mikko kertoo lastensuojeluilmoituksista, joita hän on joutunut käymään lastensuojelun palavereissa läpi.</p><p>– Ilmoitukset ovat tuntemattomien ihmisten tekemiä, ja niissä pyydetään, että joku ottaisi vastuun lapsista ja lopettaisi tämän tilanteen. Ne on tehty lasten äidin julkaisujen vuoksi. Kukaan ei kuitenkaan voi tehdä mitään näille julkaisuille. Voidaan ainoastaan suositella.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="vierailija, post: 34815966"] [B]Ero lapsista vaikutti myös uran loppumiseen[/B] Suurin kiistan aihe Koivujen erossa liittyi siihen, missä heidän kolmen lapsensa tulisi asua. Tämänkin asian vuoksi he kävivät läpi pitkän oikeusprosessin. Helena on kertonut sosiaalisessa mediassa, että Mikko olisi perheensä kanssa lahjonut Minnesotassa tuomareita. Hän on muun muassa kertonut sosiaalisen median kanavillaan, että lahjonnan takana olisi [I]Koivu-mafia[/I]. – Hän nimitti Minnesotan oikeusjärjestelmää surkeaksi, mutta oli itse se, joka halusi asiat ratkaistavaksi siellä. Minä olisin halunnut käsittelyt Suomeen, Mikko sanoo. Hänen näkemyksensä mukaan avioliiton aikanakaan heillä ei koskaan ollut aikomusta jäädä asumaan Yhdysvaltoihin sen jälkeen, kun pelipäivät olisivat ohi. Suunnitelmana oli Mikon mukaan aina palata Suomeen. Vaikka Mikko itse on asunut ison osan aikuisiästään Yhdysvalloissa, oikea koti on aina ollut Suomessa. – Suomi on aina ollut toinen koti myös lapsillemme. Kaksi vanhinta lastamme on kastettu Suomessa, olemme viettäneet täällä kaikki lomamme ja he ovat aina olleet erittäin läheisiä Suomessa asuvien sukulaistensa kanssa. Eron jälkeen Helena halusi jäädä Minnesotaan. Minnesotan oikeuden pöytäkirjojen mukaan hänellä ei ollut suunnitelmaa itsensä ja lastensa toimeentulon ja tulevaisuuden varalle. Minnesotan oikeuden pöytäkirjassa todetaan, että mikäli perhe jäisi Minnesotaan, olisi hyvin todennäköistä, että jompikumpi vanhemmista karkotettaisiin jossain vaiheessa. – Siinä tilanteessa oli tehtävä jokin päätös, ja katsoin, että Suomessa asuminen oli lasten parhaaksi, Mikko perustelee. Kun lasten asumisesta oli väännetty jo pitkään, Helena kertoi oikeudessa, että lapset olivat etääntyneet Suomessa asuvista sukulaisistaan. Lasten asuinpaikkaa käsittelevässä oikeudenkäynnissä Minnesotan oikeus totesi, että Helena oli saanut sen siinä tapauksessa aikaiseksi itse, koska oli koko eroprosessin ajan pyrkinyt estämään lasten vierailut Suomessa. Eroprosessin alkamisesta oli kulunut reilu vuosi, kun Mikko helmikuussa 2021 ilmoitti eläköityvänsä. – Yksi syy oli se, että en kokenut enää kykeneväni pelaamaan haluamallani tasolla. Toinen, hyvin merkittävä syy, oli kuitenkin ero lapsista. Se kävi niin raskaaksi, etten voinut jatkaa pelaamista. [B]Kaaos lentokentällä[/B] Kun lasten asumista käsittelevä oikeudenkäynti lähestyi, Helenan aloitteesta Minnesotan oikeus määräsi vanhemmuusarvioinnin. Asiantuntija teki intensiivisiä haastatteluja sekä seurasi, miten kumpikin vanhemmista toimi ja kommunikoi lastensa kanssa. Tehtävään määrättiin arvostettu lastenpsykiatri, jolla oli pitkä kokemus alalta ja vastaavista arvioista. Asiantuntija päätyi puoltamaan lasten asumista Suomessa. Ratkaisevina tekijöinä olivat muun muassa Minnesotaa turvallisempi ja tasaisempi kasvuympäristö, sekä perheen ja sukulaisten läsnäolo. Myös Suomen koulutusjärjestelmän katsottiin olevan parempi ja lapsille lempeämpi. – Lasten äiti ei hyväksynyt tätä, vaan valikoi itse vielä toisen asiantuntijan selvittämään, oliko ensimmäinen henkilö toteuttanut arvioinnin oikein. Tämä käy ilmi myös oikeuden asiakirjoista. Ratkaisuun vaikuttavia puutteita ei löytynyt. Minnesotan oikeus määräsi lasten asuinpaikaksi Suomen 1. heinäkuuta 2023 alkaen. Mikko valmistautui lasten muuttoon ja kertoo ostaneensa ensimmäisen luokan lentolipun myös Helenalle. Tämä ei kuitenkaan lähtenyt mukaan. Kun Mikko haki lapsia Edinan-kodista lähteäkseen Suomeen, lentokentällä syntyi tilanne, joka vaikutti siltä, että Mikko oli tekemässä jotain väärää. Tästä Helena kuvasi osan sosiaaliseen mediaan ja hän on antanut haastattelun aiheesta myös esimerkiksi [URL='https://www.seiska.fi/urheilu/lapsensa-menettanyt-helena-koivu-avautuu-lentokentan-tapahtumista-itkin-mikon-tyttoystavan-edessa/1081812']Seiskalle[/URL][B].[/B] – Olin osannut varautua tähän, mutta se oli silti järkyttävä tilanne. Minulla oli mukanani oikeuden paperit, eikä lähdössä sen suhteen tullut ongelmia, Mikko kertoo. [B]Riita huvilasta[/B] Helena muutti lopulta lasten perässä Suomeen toukokuussa 2024. Mikko näyttää sovitteluehdotusta ja viestejä, joissa tarjosi Helenalle asuinpaikaksi Turun keskustasta omistamaansa kerrostaloasuntoa. – Siinä olisi ollut hänelle ja lapsille kaunis koti lähellä minun kotiani, lasten koulua ja palveluita. Yli sata neliötä kattohuoneistossa, isolla terassilla, Mikko sanoo. Sen sijaan Helena asettui puolen tunnin ajomatkan päässä sijaitsevaan, Mikon omistamaan Kakskerran-huvilaan. Huvilaan kuuluvat päätalo ja vierastalo. Paikka on tullut tutuksi monille Helenan sosiaalisen median julkaisuista. Myös Kakskerran-huvilan omistajuudesta on julkisuudessa esitetty Mikon mukaan ristiriitaisia väitteitä. – Kun rakensimme huvilan, Helena omisti maasta puolet. Oikeuskäsittelyjen jälkeen Helena jäi minulle velkaa, sillä hän oli saanut lopulta jo enemmän rahaa kuin hänellä laillisin perustein oli oikeus. Silloin sovimme, että en peri häneltä velkoja, vaan siirrämme hänen tontin omistusoikeutensa Kakskerran tontista minulle. Hän suostui tähän. Tontin omistusoikeuden siirtymisestä löytyvät maininnat muun muassa vanhemmuusarvioinnissa ja Minnesotan oikeuden pöytäkirjoissa. Mikko näyttää myös viestejä, joissa Helena olisi aluksi suostunut ehdotukseen. Helena ei kuitenkaan allekirjoittanut papereita, joilla omistusoikeus olisi saatu lainhuutoon. Sen vuoksi hänestä on myös annettu pidätysmääräys Minnesotassa. Helena on valittanut asiasta Minnesotassa eri oikeusasteisiin, mutta valitukset eivät ole tähän mennessä menneet läpi. Nyt valitus on vetämässä korkeimmassa oikeudessa. [B]Huutelua ja kuvaamista[/B] Helena asuttaa huvilan vierastaloa. Sosiaalisessa mediassa hän on syyttänyt Mikon katkaisseen sähköt, peukaloineen liettä ja katkaisseen lämpimän veden. Mikään väitteistä ei Mikon mukaan pidä paikkaansa. – Myrsky katkaisi sähköt, liettä hän ei osannut käyttää ja lämminvesivaraaja meni rikki. Kun menimme korjaamaan lämminvesivaraajaa, olin hänen mielestään kotirauhanrikkoja ja se kuvattiin sosiaaliseen mediaan. Hän ja Natalie eivät tällä hetkellä käytä huvilaa. Mikon mukaan joka kerran, kun jompikumpi heistä – tai esimerkiksi huoltomies – on saapunut tontille, Helena on kuvannut heitä ja huudellut heille. Helena on julkaissut tilanteista videoita Instagram-tilillään. Seuraajia hänellä on yli 16 000, mutta koska tili on julkinen, kaikki julkaisut on mahdollista katsoa ilman seuraamistakin. Kun Helena rikkoi ikkunan, Mikko teki rikosilmoituksen. Poliisi ei kuitenkaan aloittanut esitutkintaa koska vahingonteko oli pieni, ja poliisin silmin ex-vaimolla on vielä oikeus asua huvilalla. [B]Toimivat yhtenä rintamana[/B] Tällä hetkellä Mikon ja Helenan lapset vuorottelevat tasapuolisesti kahden kodin välillä. Myös lastensuojelun työntekijät ovat tulleet tutuiksi. Mikko kertoo lastensuojeluilmoituksista, joita hän on joutunut käymään lastensuojelun palavereissa läpi. – Ilmoitukset ovat tuntemattomien ihmisten tekemiä, ja niissä pyydetään, että joku ottaisi vastuun lapsista ja lopettaisi tämän tilanteen. Ne on tehty lasten äidin julkaisujen vuoksi. Kukaan ei kuitenkaan voi tehdä mitään näille julkaisuille. Voidaan ainoastaan suositella. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kirjoita seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan ilman pilkkuja: 8, 5, 5
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Orpo teki epäilyttävän käsitervehdyksen!
Tänään 00:08
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Eurooppa on energian suhteen Venäjän armoilla, tavaroissa Kiinan armoilla, syntyvyydessä Afrikan armoilla ja puolustuksessa USA:n armoilla"
Eilen 23:35
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Lebakkopariskunta karisti USAn pölyt jaloistansa, koska Donald Trump voitti pressavaalit
Eilen 22:47
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Katsoitteko illan A-talkin?
Eilen 22:41
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Hallitus nostaa jo toista kertaa alkoholinverotusta :-[
Eilen 21:14
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
"Saksan puolustusvoimat on alkanut ottaa yhteyttä yritysten edustajiin saadakseen ne valmistautumaan sodan mahdollisuuteen Venäjää vastaan"
Eilen 20:49
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
"Pakolaispolitiikka kiristyy: Turvapaikkaa ei jatkossa myönnetä tai se lakkautetaan, jos henkilön katsotaan olevan vaaraksi yhteiskunnalle"
Eilen 20:28
vierailija
10 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Päivän Orpopurra: Suomi valittiin maailman helmeimmäksi maaksi
Eilen 20:00
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 10K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 824
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 769
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 577
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 550
Aihe vapaa
6.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 479
Aihe vapaa
7.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 475
Aihe vapaa
8.
Vasemmistolainen lehdistö paljasti Putinille Ukrainan saaneen luvan iskeä amerikkalaisohjuksilla Venäjän maaperälle
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:33
Luettu: 394
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
10 min sitten
Aihe vapaa
2.
Katsoitteko illan A-talkin?
52 min sitten
Aihe vapaa
3.
Orpo teki epäilyttävän käsitervehdyksen!
53 min sitten
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti
54 min sitten
Aihe vapaa
5.
Tyttäreni haluaa olla poika, asia huolettaa minua
Tänään 00:11
Aihe vapaa
6.
"Pakolaispolitiikka kiristyy: Turvapaikkaa ei jatkossa myönnetä tai se lakkautetaan, jos henkilön katsotaan olevan vaaraksi yhteiskunnalle"
Tänään 00:05
Aihe vapaa
7.
Lebakkopariskunta karisti USAn pölyt jaloistansa, koska Donald Trump voitti pressavaalit
Eilen 23:52
Aihe vapaa
8.
"Eurooppa on energian suhteen Venäjän armoilla, tavaroissa Kiinan armoilla, syntyvyydessä Afrikan armoilla ja puolustuksessa USA:n armoilla"
Eilen 23:35
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
Mikko Koivu: Aika puhua
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu