Meillä asuu naapurissa lapset Mikko ja Maija =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
oon kyllä samaa mieltä. mutta eiks tää on samaa sarjaa..?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hirmu vonkuminen heti, kun joku turhautunut äiti päästää höyryjä ulos... Antaa toisen kirjoittaa Hannusta ja Kertusta, kyllä se aikanaan lopettaa. Eikä varmasti innostu yhtään noista "bliiiis lopeta"-aloituksista?
No ei tietenkään, tää oli vaan ovelasti naamioitu "hei bliis lopeta" avaus.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oon kyllä samaa mieltä. mutta eiks tää on samaa sarjaa..?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hirmu vonkuminen heti, kun joku turhautunut äiti päästää höyryjä ulos... Antaa toisen kirjoittaa Hannusta ja Kertusta, kyllä se aikanaan lopettaa. Eikä varmasti innostu yhtään noista "bliiiis lopeta"-aloituksista?
ahaa..no sitten!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:No ei tietenkään, tää oli vaan ovelasti naamioitu "hei bliis lopeta" avaus.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oon kyllä samaa mieltä. mutta eiks tää on samaa sarjaa..?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Hirmu vonkuminen heti, kun joku turhautunut äiti päästää höyryjä ulos... Antaa toisen kirjoittaa Hannusta ja Kertusta, kyllä se aikanaan lopettaa. Eikä varmasti innostu yhtään noista "bliiiis lopeta"-aloituksista?