Mikkelistä ketään mammoja?

Mikkeliläiset odottajat! Kertokaa miten menee?minkä ikäsiä olette? milloin la..? Itse olen 18-vuotias viikkoja 6 ja nyt menee hyvin kun on niin hyvä olo ei ole paljon pahoinvointia..Niin laskettuaika olis näillä näkymillä 27elokuuta07..Hirmunen tohina on ollut vaavin vaatteita olen jo varastoinut muutamia=) :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 17:46 hilda kirjoitti:
Mikkeliläiset odottajat! Kertokaa miten menee?minkä ikäsiä olette? milloin la..? Itse olen 18-vuotias viikkoja 6 ja nyt menee hyvin kun on niin hyvä olo ei ole paljon pahoinvointia..Niin laskettuaika olis näillä näkymillä 27elokuuta07..Hirmunen tohina on ollut vaavin vaatteita olen jo varastoinut muutamia=) :whistle:
sain esikoiseni 23.8.06:) minä ostelin löytöjä jo monta vuotta ennen raskautta, toivoen että joskus saisi vauvan heh. ja koittihan se pväkin sitten. synnytyksestä ei kyllä jäänyt kovin kivat muistot mutta toivoo että jos tulee seuraava kerta niin paremmin sit.
 
Bruschetta harmaana
Minä myös mikkelistä ja odotan toista lasta. =)
LA on 24.5 joten vielä on jonkin verran odotusaikaa jäljellä.
Esikoinen "poika"on synt: 21.6-04.

Olisi kiva tapailla muitakin raskaana olevia mikkeliläisiä ja jakaa kokemuksia raskaudesta.

Bruschetta rv21+2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 15:54 Bruschetta harmaana kirjoitti:
Minä myös mikkelistä ja odotan toista lasta. =)
LA on 24.5 joten vielä on jonkin verran odotusaikaa jäljellä.
Esikoinen "poika"on synt: 21.6-04.

Olisi kiva tapailla muitakin raskaana olevia mikkeliläisiä ja jakaa kokemuksia raskaudesta.

Bruschetta rv21+2
Käväsepäs tuolla tavataan palstalla. Meillä on mikkelin mammojen tapaaminen ensi viikolla, joten jos kiinnostaa, ni tervetuloa!
 

Yhteistyössä