Mikkelissä synnyttäneitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensikertalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensikertalainen

Vieras
Moi! Laskettuaika on nyt heinäkuussa ja synnytyssairaalana MKS, millaisia kokemuksia sairaalasta, lääkäreistä, kätilöistä yms. Kävin kyllä tutustumassa sairaalaan, mutta jäi vähän hatara kuva enkä ymmärtänyt kykyä siellä oikein mitään.. :ashamed: Lisäksi minua mietityttää ensikertalaisena, että tuetaanko sairaalassa imetyksen aloittamista miten hyvin ja saako hoitajilta tarpeeksi apuja vauvan hoitoon?

hei itse olen synnyttänyt mikkelissä ja nyt tässä kuussa toinen laskettu aika,myös mikeliin synnyttämään.. itselläni on hyvä kokemus takana niin synnytyksestä kuin osastolla olosta,hoitajat olivat kokonaisuudessaan ihania,toki muutama on hieman tylympi ja ns. elämäänsä kyllästyneitä mutta pääsääntöisesti ihana paikka synnyttää. Toki täytyy muistaa että joka paikassa on huonot ja hyvät puolensa ja henkiläkemia on aika iso asia vaikka ei saisikaan olla. tsemppiä sinulle synnytykseen ja loppu odotusaikaan!

en ole vielä synnyttänyt mutta menossa kovasti RV39+4, vähänhän tuo jännittää mutta eilen juuri kävin äitipolilla tarkastuksessa ja oli ainakin mukava kätilö ja lääkäri!!!! Eiköhän niitä ohjeita saa jos uskaltaa niitä vaatia, itse en lähde pois ennekuin tiedän ja luotan pärjääväni ja ainahan sinne voi soittaa lähdönjälkeenkin =)

kokemusta on ja hyvin siellä synnytetään! mukavaa hemkilökuntaa ja synnytyksissä toiveita kuunnellaan ja vaihtoehtoja tarjotaan. käytännössä lähes kaikki äidit puudutetaan... et silleen