MIKKELIN LASTENTARVIKKEESTA KOKEMUKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muppelaa tarkoitat niin hmm, palvelusta ei voi puhua - sitä ei juurikaan ole... Osa myyjistä ei tiedä mistään mitään ja osa ei vaan viitsi palvella, itse olen ajanut muualle ostoksille jos olen Lastentarvikkeelta jotain halunnut.
Hyvän palvelun Mikkelissä saat Pikkuväen puodista.

eikös Mikkelissä oo myös joku Patapuff tai jotain... Jotain ranskalaista vaatetta ainakin taitaa myydä. Onks nää kaks, Muppela ja Pikkuväki vielä jotain muita?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:02 höh kirjoitti:
eikös Mikkelissä oo myös joku Patapuff tai jotain... Jotain ranskalaista vaatetta ainakin taitaa myydä. Onks nää kaks, Muppela ja Pikkuväki vielä jotain muita?
Taisi nyt kyllä olla kyse lasten tarvikkeita myyvästä liikkeestä, ei vaatekaupasta... Patapuf on muuten nykyisin Patakatti.

eikös Lastentarvike ole siinä Porrassalmenkadulla, melkein Pusaa vastapäätä. Sieltä ostettiin aikanaan tytölle kaukalo ja istuin... tykkäsin kyllä, siellä oli itseasiassa kaima töissä, vapautti tilanteen ekalla käynnillä... Muppela on siellä entisessä Kassakulmassa, sisäpihalla...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:24 vieras kirjoitti:
Lastentarvikkeen sivuilla on nimenomaan se lastentarvike Muppela jota minä ap nyt haen, eli siitä kokemuksia

oukkeis... ja on näköjään Muppela muuttanutkin, siihen aikaan kun kävin siellä, oli Kassakulmassa mut nyt on näköjään siirtynyt Maaherrankadulle...

Yhteistyössä