Mikäs ois paras nukkuma-asento raskausaikana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleepy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko semmosta? Siis oikeasti. Mahallaan ei voi olla, kyljellään särkee lonkkia ja selkää, selällään meinaa happi loppua. Seisaaltaankaan ei nukuta, ku mukula pyörittää päätään haaroissa tai sitte liitoskivut piinaa.

Mä en ainakaan voi edes harkita muuta asentoa kuin kyljellään. Ja siinäkin puutuu paikat ja kun koittaa vaihtaa kylkeä niin nivunen paukkuu ja vihloo |O |O |O

Vasemmalla kyljellä tuli aina nukuttua. VINKKI: jos on imetystyyny, käyttäkää sitä. Tyyny reilusti haaroista rinnan päälle, niin että sitä "halaa". Asettelee sen hyvin niin että tukee mahaa ja ei muuten liitoskivut vaivaa ollenkaan kun on tyyny reisien välissä ja vatsa tuettuna. En mä olisi muuten pystynyt nukkumaan ollenkaan. Ja kylkeä kääntäessä meni puoli tuntia ja kiljuin kivusta... |O

Vasemmalla kyljellä tyyny mahan alla, toinen jalkojen välissä ja yksi haliotteessa sylissä :D
Kyljen kääntäminen oli miullakin yhtä äheltämistä ja huohottamista :snotty:

no kiva, ku tuli roppakaupalla hyviä vinkkejä =)
Täytyy ottaa tyynyt käyttöön. Ajattelinkin, että kyljellään nukkuminen ois parasta.. selällään ois makia, mutta olen myös kuullut, että se ei tee hyvää lapselle. en tiedä edes onnistuuko tuo selällään nukkuminen kovinkaan hyvin enää.