mikäs nyt avuksi..???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nomoney
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nomoney

Vieras
mites pääsen töihin, kun rahaa 2,20e tilillä, palkkaa eivät oo maksaneet vaikka piti tull tänään. bensa on loppu ja mulla on 28km töihin. ilmoitin pomolle ja se vaan voivotteli. mä voivottelin takaisin, että miks ei ole palkkaa maksettu. tiedän, tilanne on kamala, 2 lapsen yh ja tilillä 2 euroa. jos plknlskenta maksaa palkan vasta 30 pvä, ollaan kusessa. sossusta en saa mitään, koska oon töissä. pikavippiä en voi ottaa kun ei oo luottotetoja. miten tässä toimis ?? ruokaa saatava lapsille ja töihin päästävä. koskaan ei oo ennen ollu tätä tilnnetta, maksoin viimekuussa auton vakuutukset ja kodin vakuutuksen pois, niin uppos paljon rahaa niihin, nyt elettin tiukilla ja ootettiin tät päivää että saisin palkkani, eipä tullut vaikka töissä oon käyny kokoajan.

Äitini lainasi viime kuussa työkaverilleen satasen, kun valitti ettei oo yhtään rahaa. Kaveri sitten laittoi hönössä herjaavaa viestiä äitilleni. Jos osaat hieman paremmin käyttäytyä niin kokeiles lainata joltain tutulta. Ja ensi kerralla budjetti mietintään!

Koita lainata joltain muutama satanen..

Millähän lailla AP on nyt ryssinyt rahatilanteensa?! Eihän se hänen käsissään ole milloin palkka maksetaan, palkanlaskijan vikahan tuo on.. Kyllä minäkin maksan laskut pois jos on rahaa ja tiedän, että pärjätään jotenkin seuraavaan tilipäivään.

Olisiko tässäkin tilanteessa ollut apua siitä varakassasta... Eli aina pitäisi olla 2-3 kuukauden nettotuloja vastaava summa varakassassa. Enempää ei kannata korottomilla käyttelytileillä makuuttaa, mutta tuon verran kannattaa hiljalleen vaikkapa vuoden mittaan säästellä.

Oppia ensi kerraksi!

Yhteistyössä