Mikäs mua nyt vaivaa :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Nyt on pakko olla jotain pahasti vialla, varmaan joku tilapäinen mielenhäiriö :D
Mä oon tässä alkanut miettimään, että olis ihan kiva päästä töihin :o
Neljä vuotta sujuvasti loisinut kotona..ei paha.
Ja äijän perkulekin oli sitä mieltä, että vois olla ihan hyvä juttu, hän vois kuulemma jäädä likan kans kotiin :snotty:

Työpaikkoja kävin katselemassa, mutta aika heikolta näyttää..

Onko sulla koulutusta?
Minulla ei, yli kymmenen vuotta kotona olleena olen kanssa alkanut haaveilla töihin lähdöstä mutta töitä ei löydy ja opiskeluun ei ole tällä hetkellä varaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Onko sulla koulutusta?
Minulla ei, yli kymmenen vuotta kotona olleena olen kanssa alkanut haaveilla töihin lähdöstä mutta töitä ei löydy ja opiskeluun ei ole tällä hetkellä varaa :(

Leipurin ja suurtalouskokin perustutkinnot.
Toisaalta vois kyllä opiskella vielä kondiittoriks..

Miul on kans käynyt jo mielessä että vosi varmaan kohtsillään alkaa kattelemaan että mitähän sitä tekis..tosin jo jonkin aikaa jo miettinyt sitä, mut mitään sopivaa ei oo tullut vastaan, sellasta mitä pystyis tekemään reuman takia.
Kotosalla oon miekin ollut, eikä ees oo mitään ammattia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Onko sulla koulutusta?

Leipurin ja suurtalouskokin perustutkinnot.
Toisaalta vois kyllä opiskella vielä kondiittoriks..

http://www.mol.fi/paikat/BrowseList.do?pageIndex=5&searchExecute=true&search=Etsi&freshness=1&country=---&lang=fi&type=21&province=04&municipalities=&searchphrase=&duration=11#resultList

Löytyyhän tuolta töitä sinun alallesi vaikka kuinka paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
jos tuot lapset tänne ja mä jään hoitaan niitä voit mennä mun puoleta töihin. hommaki olis ku nakutettu, suurtalousleipuri :D

No hitto, missäs asut :D Siinä vois kyllä käydä niin, että toi meitin ipana halais sun kissat hengiltä =)

Alkuperäinen kirjoittaja hienoa:
http://www.mol.fi/paikat/BrowseList.do?pageIndex=5&searchExecute=true&search=Etsi&freshness=1&country=---&lang=fi&type=21&province=04&municipalities=&searchphrase=&duration=11#resultList

Löytyyhän tuolta töitä sinun alallesi vaikka kuinka paljon!

En mä minnekään Tampereelle töihin halua :/ Outo kylä mulle..

jos tuot lapset tänne ja mä jään hoitaan niitä voit mennä mun puoleta töihin. hommaki olis ku nakutettu, suurtalousleipuri :D

No hitto, missäs asut :D Siinä vois kyllä käydä niin, että toi meitin ipana halais sun kissat hengiltä =)

pirkanmaalla ;)

Voihan pannahinen.. Jos mä nyt hetken mietin tätä :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miul on kans käynyt jo mielessä että vosi varmaan kohtsillään alkaa kattelemaan että mitähän sitä tekis..tosin jo jonkin aikaa jo miettinyt sitä, mut mitään sopivaa ei oo tullut vastaan, sellasta mitä pystyis tekemään reuman takia.
Kotosalla oon miekin ollut, eikä ees oo mitään ammattia.

Mites joku koulutus?

pirkanmaalla ;)

3 viikon päästä loppus loma, siihen asti saat vielä lorvailla

Onko sulla koulutusta?

hyvää päivää. eikö ihminen älyä lukea itellensä ammattia nykypäivänä. ei nykyään kovin helposti saa työpaikkaa ja ainakaan vakkaria jos ei ole ammattia. tyhmyydestä saa kärsiä.

3 viikon päästä loppus loma, siihen asti saat vielä lorvailla[/quote]

En mä ihan niin pian haluais aloittaa..äijäkin kotiutuu vasta silloin.

:D

Yhteistyössä