Mikäs minä olen toisten haukkumisia kuuntelemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Olen semmosessa mielenkiintoisessa välissä. Itse tulen näiden ihmisten kanssa toimeen ihan ok. Mutta he eivät tule keskenään yhtään toimeen. Haukkuvat toisiaan sen minkä kerkeevät ja ties mitä. :headwall:
Minä olen sitten se kelle oikeen purkaavat itteensä, eilenkin sain oikeen kunnon ryöpyt tekstiä vaikka asia ei edes mulle kuulu :o
Tiedän asioista ja heidän ongelmistaan mutta olen ihan ulkopuolinen enkä ole heidän asioihinsa puuttunu.

Sitten kun sanoin jotain niin kauhee haukkuminen alko että se on semmonen ja mitä sekin tietää ja mulle huudetaan suoraa huutoo. :/ Jopa alko ovia paiskomaan.

Aikuiset ihmiset |O

Tämän takia anoppi, mun mies ja miehen sisko eivät ole meillä yhtä aikaa. Mä en viitsi kuunnella aikuisten ihmisten ärinää.
Yksi joulu ilmoitin miehelle ja siskolle että yksikin kinastelu tai ärähdys niin molemmat lentää pihalle eikä takas ole asiaa - oli oikein sopuisa joulu :laugh:

Jos nämä ihmiset pistäis saman katon alle niin varmaan tulis ruumiita, sen verran kiivasta tekstiä kuulee :whistle:
Mutta kyllä ottaa päähän olla tossa välissä, eikä auta sanoo että ihan oikeesti en halua puuttua teidän juttuihin. Auta armias jos sattuvat samaan aikaa olemaan vähän alkoholin vaikutuksen alaisena, siitä vasta riemu syntyy.