Mikäköhän siinä on että raskausaikana aina alkaa hirveästi tehdä mieli maksalaatikkoa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himoraskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himoraskaus

Vieras
... kai se on se kun tietää että se on kiellettyä.

Jospa vetäisisi kuitenkin yhden looran... äitini aina päivittelee tuota sääntöä kun hän aivan erityisen paljon söi maksalaatikkoa juuri raskauksiensa aikana raudan vuoksi...

On tääkin kun melkein tulee pahempi morkkis maksalaatikosta kuin lasillisesta viiniä :D

Pöh, mä oon ainakin syöny maksalaatikkoa ihan hyvällä omallatunnolla jos mieli on tehny...Kaupan maksalaatikossa on maksaa niiiiin vähän ettei siitä mitää tule.. :) Ja tuskin sitä kukaan laatikko tolkulla syö jatkuvasti.. :)

Voiskin loppuviikosta taas maistella sitä.. :p

No eihän kaupan maksalaatikkoa voi maksalaatikoksi edes sanoa, joten ihan hyvällä omalla tunnolla sitä voi silloin tällöin syödä. Itsekin ajattelin, että joku päivä voisi syödä, vähän tekisi mieli.

Onko ne säännöt lieventyneet? Onko neuvolan pipo höllentynyt?

Hmm.... taidanpa tästä... ensin yksi annos voisilmän kera, sitten toinen puolukkahillon ja ruisleivän kanssa...

Kauppaan!

Mulle ainakin neuvolassa sanottiin et se kuuluisa maalaisjärjen käyttö on sallittua.. :) Joten enpähän mä ole paljon kattonu mitä oon suuhuni laittanu, mitään ei kuitenkaa tuu syötyä mahottomia määriä ja jatkuvasti samaa ja koska oon niin pirun nirso etten koske kalaan tai erikoisiin juustoihin ei tartte noita listeria juttujakaan miettiä..

Mulla tekee tässä kolmannessa raskaudessa ihan kamalasti mieli valkoviiniä :D En toki ole ottanut, mutta miehen lasia olen juhlissa ihan haltioituneen nuuhkinut :D

Ja kyllä maksalaatikkoa voi satunnaisesti raskausaikan syödä!

Jep, rautaa naamariin vain. Kroppa aina himoitsee sitä, mistä sillä on puute.

Mullakin muuten teki mieli valkkaria jäillä, oli varmaan alkoholinpuute. :D Join sitten jotain ällöttävää alkoholitonta, ei oikein ollut hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jep, rautaa naamariin vain. Kroppa aina himoitsee sitä, mistä sillä on puute.

Mullakin muuten teki mieli valkkaria jäillä, oli varmaan alkoholinpuute. :D Join sitten jotain ällöttävää alkoholitonta, ei oikein ollut hyvää.

Eh, mullakin sitten alkoholin puute :D

Syntyikö sulle muuten tyttö vai poika? :D

Yhteistyössä